היורו כבר מאחורינו ומנצ'סטר סיטי קרובה להשלים את אחת העסקאות הגדולות של הקיץ. על פי דיווח ב"סאן", יו"ר טוטנהאם, דניאל לוי, החליט לשחרר את הארי קיין לסיטיזנס, שישלמו עבורו סכום שיא של 160 מיליון פאונד. לוי גילה את הדברים לקיין ולחבריו השחקנים בשיחה איתם שנערכה ביום שישי שעבר.
אם אכן העסקה תצא לפועל, מדובר בסכום ההעברה הגבוה ביותר אי פעם בפרמייר-ליג, אחרי ה-89.3 מיליון שהוציאה מנצ'סטר יונייטד על פול פוגבה ב-2016. "הארי מאושר", צוטט מקורב לעסקה. "הוא מעולם לא רצה לעזוב בטונים צורמים. הערך שלו מעולם לא היה גבוה יותר".
3 צפייה בגלריה
הארי קיין חוגג
הארי קיין חוגג
יעזוב את טוטנהאם? קיין
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
הארי קיין חוגג
הארי קיין חוגג
רוצה לעבור למועדון גדול. קיין חוגג בעונה האחרונה
(צילום: רויטרס)
לקיין נכון לעכשיו נותרו עוד שלוש שנים בחוזה שלו בשער של 230 אלף פאונד לשבוע, לא רע בכלל, כשלוי מאוד מחושב בשכר שהוא משלם לשחקניו, אך במקרה של קיין הוא חרג ממנהגו וסידר לו חוזה גבוה במיוחד ביחס לשאר. בכל מקרה, על פי הפרסום, אם אכן קיין יעבור שכרו ישודרג ל-400 אלף פאונד לשבוע.
כבר לפני מספר חודשים נטען כי החלוץ בן ה-27 מעוניין להישאר בפרמייר-ליג, כך שאופציות נוצצות כמו פריז סן ז'רמן, ברצלונה או ריאל מדריד פחות מעניינות אותו.
3 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
רדף אחרי השחקן המון זמן. פפ
(צילום: AFP)
לוי כנראה לא ממש היה מרוצה מכך והציב בזמנו תג מחיר גבוה במיוחד על החלוץ שלו. יו"ר טוטנהאם לא יאפשר לקיין לעזוב תמורת פחות מ-150 מיליון פאונד. אם באמת סיטי תשלם 160 מיליון, אז מדובר בסכום שיהפוך את החלוץ לשחקן השני הכי יקר בהיסטוריה, רק מעט פחות מניימאר.
קיין החל להתאמן באקדמיה של טוטנהאם כשהיה בן 11. הוא כבר עכשיו במקום השני בטבלת הכובשים בתולדות המועדון עם 220 שערים, ורחוק 46 שערים מהפסגה, שם נמצא ג'ימי גריבס האגדי.