שון וייסמן עזר לויאדוליד להתקדם במעלה הטבלה. חלוץ נבחרת ישראל כבש הערב (שישי) שער בתיקו 2:2 של קבוצתו עם פונפרדינה בחוץ במחזור השמיני בליגה השנייה בספרד.
הלבנים-סגולים, שפתחו בצורה גרועה את העונה ודורגו בתחתית, התקדמו כעת למקום השביעי בטרם הסתיימו יתר משחקי המחזור.
3 צפייה בגלריה
שון וייסמן
שון וייסמן
ויאדוליד מתאוששת. שון וייסמן
(צילום: EPA)
הברזילאי יורי דה סוזה כבש צמד (62 ו-85 בפנדל) לקבוצה המארחת, אבל רובן אלקרס (68) ו-וייסמן (72, בבעיטה למשקוף ופנימה) מצאו את הרשת של השוער האיראני אמיר עבדזאדה ודאגו שקבוצתם תצא עם נקודה. היא אכן השיגה את מטרתה גם לאחר שנותרה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של הבלם דיוגו קווירוס (83) במהלך שהוביל לפנדל של פונפרדינה.
מאמן ויאדוליד, חוסה רוחו מרטין ("פאצ'טה"), הגיב: "זה היה משחק קשה בו שתי הקבוצות היו צריכות להיות במיטבן על מנת להשיג נקודה. אני מרוצה כי למרות שלא ניצחנו האוהדים הריעו לנו וזה מראה על דרך. צריך לתת את הנשמה במגרש וככה משיגים תוצאות. אנחנו משתפרים, אני אף פעם לא מרוצה מתיקו אבל התוצאה צודקת. אני שמח בשביל וייסמן שהבקיע ובשביל כל השחקנים ששיחקו כמו גברים. הכנסתי את כל החלוצים כי רציתי שנבקיע את השלישי".
3 צפייה בגלריה
שון וייסמן כובש
שון וייסמן כובש
שון וייסמן כובש
(צילום מסך)
בליגה הראשונה ניצחה אתלטיק בילבאו 0:1 את אלאבס והותירה את יריבתה שקועה במקום הלפני אחרון. ראול גרסיה החטיא פנדל בדקה השמינית, אבל כבש (44) את שער הניצחון בנגיחה.
3 צפייה בגלריה
אתלטיק בילבאו חוגגת
אתלטיק בילבאו חוגגת
אתלטיק בילבאו חוגגת
(צילום: EPA)
ליגה איטלקית, מחזור שביעי: קליארי נותרה במקום הלפני אחרון כשסיימה בתיקו 1:1 ביתי עם ונציה (דור פרץ ישב על הספסל ולא שותף) אחרי שהוליכה 0:1 משער של באלדה קייטה (19). ג'אנלוקה בוסיו השווה בדקה השנייה של תוספת הזמן.
גרמניה, מחזור שביעי: גרויטר פירת' נותרה במקום האחרון עם נקודה אחת בלבד בעקבות הפסד 3:1 במגרשה של פ.צ קלן. סבסטיאן אנדרסון (50) ואלייס סחירי (55 ו-89) הבקיעו למארחת ומחקו יתרון מוקדם (7) של מרקו מאירהופר.