עידן קיליאן אמבאפה בריאל מדריד נפתח אתמול בצורה מושלמת. החלוץ הצרפתי, שהגיע הקיץ לאלופת אירופה מפ.ס.ז', כבש את השער השני של הבלאנקוס ב-0:2 על אטאלנטה - ניצחון שהעניק להם את הסופרקאפ האירופי השישי בתולדותיהם.
"חיכיתי לרגע הזה הרבה זמן", הודה בסיום אמבאפה. "לשחק עם החולצה הזו של ריאל, עם הסמל, עבור האוהדים. זו מתנה בשבילי. ידענו שהיינו חייבים לנצח את המשחק הזה. יש לנו את כל השחקנים הכי טובים בעולם בכל עמדה. יש לנו עדיין מקום להשתפר ואני אהיה הראשון לעשות זאת".
3 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
אמבאפה חוגג עם החברים החדשים בריאל
(צילום: AP Photo/Darko Bandic)
3 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
יש גביע נוסף לאוסף. אמבאפה
(צילום: AP Photo/Czarek Sokolowski)
עם סגל נוצץ שכולל את ויניסיוס ג'וניור, ג'וד בלינגהאם, רודריגו ואנדריק - צירופו של אמבאפה - שחקן ההתקפה הטוב בעולם כיום - רק חיזק את אלופת אירופה. הצרפתי כבר הצהיר שהקבוצה מסוגלת להשיג עוד דברים גדולים בעתיד הקרוב: "אנחנו ריאל מדריד. זה לא משנה אם אכבוש 50 שערים, אם אני אוכל אז אכבוש 50. אנחנו תמיד חייבים לרצות לנצח עוד ועוד. לשחק בריאל מדריד זה אומר לזכות בתארים".
מי שהתפעל מאמבאפה היה בלינגהאם, שהיה בעונה שעברה ה-כוכב של ריאל ואתמול אף נבחרת למצטיין המשחק. "הוא שחקן מבריק", החמיא לו האנגלי. "כל-כך חד. כל-כך הרבה איכות טכנית. הוא עובד קשה בשביל הקבוצה".
בלינגהאם הוסיף: "עשינו חיים, הכל עבד. יש לנו קבוצה חדשה והיינו צריכים להתאים את עצמנו במחצית הראשונה. במחצית השנייה זה עבד כבר נהדר. זה היה ברור שאמבאפה יכבוש, זה היה כתוב בכוכבים. הוא היה ראוי לזה".
מאמן ריאל, קרלו אנצ'לוטי, ששבר את שיאו של פפ גווארדיולה והניף בפעם החמישית את הסופרקאפ האירופי, המשיך באותו הקו: "לאמבאפה יש את האיכות לכבוש הרבה שערים, אבל נצטרך למצוא איזון. הוא שיחק טוב מאוד והשתלב מצוין עם שאר השחקנים. יש לנו הרבה איכות בחלק הקדמי, אבל אנחנו חייבים לשחק ביחד, וזה מה שקרה".
3 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
בכורה מושלמת. אמבאפה
(צילום: Adam Nurkiewicz/Getty Images)
גם בתקשורת המדרידאית חגגו עם ריאל. "כדורגל טהור, תתכוננו לעונה מבטיחה", נכתב ב"מארקה". ב"אס" הוסיפו: "אמבאפה שחקן מעולם אחר. זו הבכורה הטובה אי פעם". בלם העבר של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה, ריו פרדיננד, הוקסם אף הוא: "ריאל צירפה את השחקן הטוב בעולם לקבוצה. הוא נראה רעב". אוון הארגריבס סיכם: "אנצ'לוטי הוא המנג'ר המושלם עבור אמבאפה. קבוצת השחקנים שיש לו היא יוצאת דופן".
לא עוצר: רונאלדו עם שער ובישול!
(באדיבות ONE)