מחיר ה"מסי מאניה": מנקה שעבד באינטר מיאמי טוען כי פוטר מעבודתו לאחר שביקש מליאו מסי חתימה. "הייתי צריך לנקות את השירותים באיזור שבו נמצא חניון האוטובוסים", שיחזר כריסטיאן סלמנקה, מהגר קולומביאני שנשכר לעבודה על ידי חברת ניקיון חיצונית. "הוא הסתובב והסתכל עליי והראיתי לו שמתחת למדים אני לובש חולצה של נבחרת ארגנטינה".
מסי, כידוע, זוכה לגילויי הערצה בלתי פוסקים במיאמי. באחד הבולטים נאלץ ה"פרעוש" לעזוב חנות בעיר, כשעוברי אורח הציפו אותו בבקשות לחתימה ו'סלפי'. באירוע נוסף שהפך לויראלי ברשתות החברתיות, נענה כוכב העל הארגנטינאי לבקשה מיוחדת ונישק מעריץ, שהפתיע אותו כשהוא נסע ברכבו.
1 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
דווקא הכיל את האירוע. מסי
(צילום: Hector Vivas / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
יש לציין כי לעובדי המועדון יש הוראה ברורה ש"לא להטריד את מסי ולשמור על העבודה עניינית ומקצועית". סלמנקה אומנם הרוויח בסופו של דבר חתימה אבל נאלץ לשלם על כך בעבודתו. הוא מצדו אמר בתגובה ש"זה היה שווה את זה". אישתו, שאף היא עבדה באותו יום במועדון, בין אם אהבה את הצעד של בן זוגה או לא, אספה את חפציו בדרך הביתה.
עוד לפני הניצחון האחרון של מיאמי (1:3 על אורלנדו סיטי), וכחלק מה"מסימאניה", התבשר השחקן כי הוא יכול להתהדר בשיא נוסף - מכירות של חולצות בארה"ב. על-פי רשת ESPN ואתר "פנטסטיק", החולצה של מסי מאינטר מיאמי היא הנמכרת ביותר מבין כל חולצה של ספורטאי אחר ב-24 השעות הראשונות בהן הוצאה למכירה.
מסי, עקף, בין השאר את כריסטיאנו רונאלדו (שעבר למנצ'סטר יונייטד ב-2021), את טום בריידי (שהצטרף לטמפה ביי ב-2020) ואת לברון ג'יימס (שחתם בלוס אנג'לס לייקרס ב-2018).