קבוצת 1894, קבוצת אוהדים של מנצ'סטר סיטי שמארגנת תצוגות של דגלים ושלטים באצטדיון האתיחאד, גייסה יותר מ-1,000 ליש"ט תוך 24 שעות בלבד כדי ליצור שלט שמבקש מהמאמן פפ גווארדיולה להישאר בקבוצה. השלט צפוי להיות מוצג ביציע הדרומי מחר (שבת, 17:00) כאשר סיטי תארח את פולהאם, ועליו ייכתב "פפ גווארדיולה, אנחנו רוצים שתישאר" בקטלאנית (שפת האם של פפ).
"הם צריכים להביא לי את החשבון, אני חייב לשלם על השלט", התבדח היום (שישי) גווארדיולה במסיבת עיתונאים לקראת המשחק. "מה אני יכול להגיד? תודה רבה, התאהבתי מהיום הראשון שהגעתי לכאן, נראה מה יהיה".
1 צפייה בגלריה
פפ
פפ
"התאהבתי מהיום הראשון". פפ
(צילום: AP Photo/Petr Josek)
גווארדיולה מונה למאמן מנצ'סטר סיטי ביולי 2016 וחוזהו צפוי להסתיים בסוף העונה הנוכחית, כשכרגע אין סימן לכך שיחתום על הארכתו. הספרדי הוביל את סיטי ל-18 תארים, כולל שש אליפויות וזכייה ראשונה אי פעם בליגת האלופות (בעונת 2022/23). העונה סיטי נמצאת כרגע במקום השני בפרמיר-ליג, נקודה אחת מאחורי ליברפול המוליכה, לאחר שסיימה בתיקו שני משחקיה האחרונים.
ביולי, גווארדיולה אמר שהוא רוצה לחכות עד שהעונה תהיה בעיצומה כדי "לראות איך הכל מתקדם וכמה מחוברים אנחנו" לפני שיקבל החלטה על עתידו. "כשזה יקרה, זה יקרה", הוא אמר במסיבת העיתונאים.
מנצ'סטר סיטי נאבקת כרגע ב-115 האשמות על הפרות לכאורה של הכללים הפיננסים של הפרמייר-ליג. השימוע הזה, שמכונה "משפט המאה בספורט", החל ב-16 בספטמבר וצפוי להימשך 10 שבועות, כאשר פסק הדין צפוי להתקבל בתחילת 2025.
"אני חלק מהמועדון הזה, (הוא) עמוק בתוך העצמות שלי, והדרך הטובה ביותר להגן על המועדון היא לנצח במשחקים ולעשות את העבודה שלי בצורה הטובה ביותר שאפשר", אמר גווארדיולה כשנשאל אם יש צורך להגן על סיטי.
"אני הולך להגן על המועדון שלי, אני סומך (על ההנהלה). אני מכיר אותם די טוב, הרבה יותר מכל אחד מכם. הדרך הטובה ביותר להגן היא על ידי עשיית העבודה שלנו בצורה הטובה ביותר, ולכל אחד שעובד כאן יש את האחריות שלו. אני חלק מהמועדון הזה, לא רק המאמן. אני אוהב את המועדון הזה וזה תמיד יהיה ככה".