ביום שני הודיעה ריאל מדריד על החתמתו של קיליאן אמבאפה ובכך נסגרה סוף-סוף אחת ההעברות הגדולות בכדורגל העולמי בשנים האחרונות. עם זאת, נראה כי כעת נפתחה קופת שרצים בין הכוכב לבין קבוצתו הקודמת, פריז סן ז'רמן, שם זועמים על הדברים שאמר במסיבת עיתונאים של נבחרת צרפת לפני משחקי ההכנה הקרובים שלה לקראת היורו הקרוב שייפתח בעוד תשעה ימים בגרמניה.
בין השאר, אמר אמבאפה כי "לשחק בפריז סן ז'רמן היה כבוד גדול, אבל היו דברים שהייתי פחות מרוצה מהם. אנשים מסוימים גרמו לי להיות עצוב לפני המעבר לריאל מדריד". בנוסף, הוא טען כי "בקיץ, אמרו לי שלא אשחק כל העונה אם לא אחתום על חוזה. הם אמרו לי את זה בפנים. אם לא לואיס אנריקה והמנהל המקצועי לואיס קמפוס, ייתכן שהייתי יושב ביציע כל העונה. יכול להיות שלא הייתי דורך על הדשא אם הם לא היו עוזרים לי. הייתה לי שנה לא פשוטה".
1 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
עורר זעם בקבוצה אותה עזב זה עתה. קיליאן אמבאפה
(צילום: EPA/Teresa Suarez)
בפריז, כאמור, לא אהבו, בלשון המעטה, את הדברים שאמר אמבאפה. במועדון כינו את השחקן "חסר כבוד וקלאס" והוסיפו כי "הבעלים, נאסר אל-חלאיפי, מעולם לא הכתיב שום דבר בכל הקשור לעניינים מקצועיים של הקבוצה. גם לואיס אנריקה אמר זאת, אבל כשאמבאפה מדבר כולם מתייחסים לזה מיד כאילו זו האמת".
עוד נאמר מטעם המועדון: "כל האמת תיחשף במלואה בזמן המתאים. כרגע אנחנו נשמור על מקצועיות ועל הכבוד שלנו לטובת האוהדים, הקבוצה, העיר פריז וצרפת כולה".
אמבאפה בן ה-25 עזב את פריז סן ז'רמן כשחקן חופשי אחרי שבע עונות, במהלכן הפך למלך שעריה בכל הזמנים עם 255 כיבושים. הוא זכה איתה בשש אליפויות, ארבעה גביעים ונבחר לשחקן העונה בליגה הצרפתית חמש פעמים, אבל לא הוביל אותה לזכייה בליגת האלופות.
בעונה שעברה רשם הכוכב את העונה האישית הכי פורה שלו במדי פריז סן ז'רמן, עם 44 שערים ב-48 הופעות. הוא שיחק יותר כחלוץ מרכזי מאשר כשחקן כנף, והפך ליותר קטלני מול השער. אחרי שהרוויח כ-50 מיליון אירו לעונה בפריז, בריאל מדריד הוא צפוי להשתכר כ-35 מיליון אירו לעונה, סכום שכולל בונוסים שונים. הוא גם קיבל מריאל מדריד מענק חתימה שמן שעל פי הדיווחים עומד על 40 מיליון אירו.
איך תיראה ההתקפה של ריאל מדריד עם אמבפה?
(ONE)