דיווח קשה מצרפת: שוער פ.ס.ז', ג'אנלואיג'י דונארומה, ואשתו אלסיה, עברו הלילה (בין חמישי לשישי) שוד אלים בביתם בפריז. על-פי הפרסום בתקשורת הצרפתית, השניים הופשטו, הוכו ונאזקו. לאחר שהשודדים עזבו את הדירה, הצליחו השניים להשתחרר והגיעו לבית מלון סמוך כשהם מבוהלים ופצועים, שם קיבלו טיפול.
צוות המלון הזעיק את המשטרה לאחר השעה 3:00 לפנות בוקר ודונארומה ואשתו פונו לבית החולים להמשך הטיפול. "השודדים פרצו את דלת הבית, נכנסו פנימה, כשהם מאיימים, מכים, מפשיטים וקושרים את השניים", נכתב באחד הדיווחים. "הם יצאו עם שלל של כחצי מיליון אירו והותירו את הזוג בהלם". במשטרת פריז מסרו כי בשלב זה לא נעצרו חשודים במעשה.
1 צפייה בגלריה
דומארומה ואשתו
דומארומה ואשתו
סיפורים קשים. דומארומה ואשתו
(צילום: Franck Fife/Pool Photo via AP)
יש לציין כי בשנים האחרונות, מספר האירועים שבהם פורצים סימנו את בתי היוקרה של כוכבי הכדורגל עלה, והם אפילו לא מחכים לזמן משחקים כדי לעשות זאת. התופעה בולטת מאוד באנגליה, אבל גם באיטליה נרשמו מקרים רבים בעשור החולף, וצרפת הפכה גם היא למוקד לאירועים כאלה.
מחוץ לזווית הישראלית (ערן זהבי ומשפחתו שעברו שוד אלים בהולנד), זכור במיוחד במקרה שהתרחש במרץ 2021, כאשר מאמן פ.ס.ז' דאז, מאוריסיו פוצ'טינו, החליף במפתיע את אנחל די מריה, כשהקבוצה נאבקה במשחק קריטי מול נאנט. רק בסיום המשחק התבררה הסיבה: המנהל המקצועי לאונרדו קיבל את החדשות ששודדים פרצו לביתו של הארגנטינאי בזמן שאשתו ובנותיו שהו בו. הוא מיהר להודיע על כך למאמן, שבישר לדי מריה. הקשר ההמום עזב מיידית את האצטדיון כשהוא ממרר בבכי.
שבוע לפני כן, פורצים רעולי פנים חדרו לביתו של שוער אברטון רובין אולסן ואיימו עליו ועל משפחתו במצ'טה. אחד מהם החזיק את אשתו, את בתו בת החמש ואת בנו בן השנתיים של השוודי כבני ערובה, בזמן שהשני אילץ את אולסן למסור לו תכשיטים וחפצים יקרים.