אחרי תיקו מפתיע במחזור הפתיחה, ריאל מדריד רשמה אתמול (ראשון) ניצחון בכורה העונה בליגה הספרדית עם 0:3 קליל בבית על ויאדוליד. על אף התוצאה, האלופה שוב לא הרשימה יתר על המידה, אך בכל זאת קיבלה סיבה רצינית להיות אופטימית לקראת העתיד - השער היפהפה שכבש הכישרון הצעיר אנדריק.
הברזילאי בן ה-18 עלה מהספסל רק בדקה ה-86 ונכנס במקום קיליאן אמבאפה, אך הספיק לרגש את האוהדים בסנטיאגו ברנבאו עם ביצוע מהסרטים. 6 דקות בתוך תוספת הזמן הוא קיבל כדור מבראהים דיאס על סף הרחבה, זרק את המגן היריבה בהטעיה נפלאה וכבש בבעיטה חדה לפינה הקרובה.
1 צפייה בגלריה
שחקן ריאל מדריד אנדריק
שחקן ריאל מדריד אנדריק
מתחיל לפרוע שטרות. אנדריק
(Angel Martinez/Getty Images)
הילד ענק: צפו בשער הבכורה של אנדריק בריאל מדריד
(ONE)
צפו בתקציר: ריאל הביסה 0:3 את ויאדוליד
(ONE)
מעבר למהלך המרהיב, אנדריק רשם מספר ציוני דרך מרשימים. ראשית, בגיל 18 ו-35 ימים הוא הפך לשחקן הצעיר ביותר שכובש במדי ריאל בליגה הספרדית בשנות ה-2000 והשלישי הכי צעיר בכל הזמנים שעושה זאת בהופעת הבכורה שלו אחרי ראול (17 ו-131 יום) ואלברטו ריברה (17 ו-111 יום). בנוסף, הוא הפך לשחקן הזר הצעיר ביותר שמבקיע במדי הבלאנקוס בלה-ליגה והדיח מהפסגה את רפאל וראן, שעשה זאת בגיל 18 ו-152 ימים.
בתקשורת הספרדית התלהבו מהיכולת שהציג היהלום החדש של הבלאנקוס בזמן המועט שקיבל על כר הדשא. "הוא יחיד מסוגו", כתבו ב'אס'. "הוא הפך משחק משמים של ריאל למעניין". ב'מארקה' הוסיפו: "הוא גנב את ההצגה, פתאום איתו ועם לוקה מודריץ' לריאל יש עומק".
אנדריק עצמו אמר: "זה חלום שמתגשם. אין לי מילים, אני רק רוצה להודות לאלוהים. ראיתי את השחקנים האלה רק במחשב, עכשיו אני הולך לשחק עם ג'וד בלינגהאם, ויניסיוס ורודריגו עוד שנים רבות. אני סומך על המאמן ומחכה לקבל ממנו את הרגעים שלי".
מאמן ריאל, קרלו אנצ'לוטי, החמיא גם הוא לאנדריק בסיום: "הוא נראה טוב מאוד, יש לו המון פוטנציאל והוא הראה עד את זה עם השער היפה שכבש. הוא מהיר, הוא מסיים היטב והוא מסוכן מאוד. נצטרך לתת לו ולארדה גולר דקות כדי שיוכלו להתפתח".