שער דרמטי של לאונרדו קאמפנה, שלוש דקות בתוך תוספת הזמן העניק הלילה (בין שבת לראשון) לאינטר מיאמי ניצחון חוץ 0:1 על טורונטו, וחיסל סופית את סיכויי הקבוצה הקנדית להעפיל לפלייאוף ה-MLS.
טורונטו, שנזקקה לניצחון במשחק האחרון שלה בעונה הסדירה כדי להשאיר לעצמה סיכוי, לא הצליחה לנצל את העובדה שמיאמי הבטיחה את אליפות העונה הסדירה כבר במחזור שעבר ולכן פתחה עם כוכביה, בראשם כמובן לאו מסי, על הספסל.
3 צפייה בגלריה
מסי
מסי
סיבה טובה לחייך. מסי
(צילום: Vaughn Ridley / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
3 צפייה בגלריה
מסי
מסי
מסי מרשה לאוהד צעיר לעשות איתו סלפי באמצע המשחק
(צילום: Vaughn Ridley / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
ועדיין, בארה"ב, איך לא, התעסקו בעיקר באינטר מיאמי, שביום חמישי האחרון הבטיחה כי תסיים את העונה הסדירה עם המאזן הטוב בליגה וזכתה במגן האוהדים - התואר ה-46 של מסי בקריירה, ובשיא היוקרתי שהיא עוד יכולה לשבור.
לאינטר מיאמי 71 נקודות והיא זקוקה לניצחון בעוד שבועיים בדיוק - במשחק האחרון של העונה - בבית מול ניו אינגלנד רבולושן החלשה - כדי לנפץ את שיא הנקודות של... אותה ניו אינגלנד מ-2021 (73 נקודות).
הדרמה האמיתית הלילה התרחשה, כאמור, בדקה ה-93, כשקאמפנה השתלט על הכדור לאחר טעות של אלונסו קואלו, קיבל מסירה מלואיס סוארס, והבקיע שער מרהיב שהכריע את המשחק. זאת למרות שטורונטו שלטה במשחק וסיימה עם 15 איומים לעבר השער, לעומת 4 בלבד של מיאמי.
"השחקנים שלנו עשו הכל חוץ מלהבקיע, אותו סיפור ישן", סיפר מאמן טורונטו, ג'ון הרדמן, לאחר המשחק. קבוצתו סיימה את העונה עם נקודה אחת בלבד מתוך 15 אפשריות בחמשת המשחקים האחרונים.
ומה עם מסי, אתם שואלים? "הפרעוש" נכנס כמחליף בדקה ה-61 ומשך את מרבית תשומת הלב של הקהל. רגע לא שגרתי התרחש בדקה ה-86, כשהכוכב הארגנטינאי עצר כדי לאפשר לאוהד צעיר שפרץ למגרש לעשות איתו סלפי.
3 צפייה בגלריה
עבדה (מימן) מול
עבדה (מימן) מול
עבדה (מימן) מול קמבל ממונטריאול
(צילום: Jim Dedmon-Imagn Images)
גם הנציגים הישראלים שיחקו הלילה במדי קבוצותיהם. ליאל עבדה פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-70 ב-0:2 של שארלוט - שהבטיחה מקום בפלייאוף במחזור שעבר - על מונטריאול. תאי בריבו שיחק 90 דקות בהפסד פילדלפיה יוניון 3:2 לקולומבוס קרו. פילדלפיה השיגה רק נקודה אחת בשלושת משחקיה האחרונים, וכדי להשיג כרטיס לפלייאין היא תצטרך לנצח במחזור הסיום את סינסנטי החזקה ושדי.סי יונייטד או מונטיראול תפסיד.