כריסטיאנו רונאלדו לא מפסיק לשבור שיאים. לפני פחות משבועיים הפך לכדורגלן היחידי שהגיע ל-900 שערים בקריירה והלילה (בין חמישי לשישי) רשם ציון דרך נוסף - הפעם מחוץ למגרש: האדם הראשון בעולם בעל מיליארד עוקבים ברשתות החברתיות.
הפנומן הפורטוגלי שיתף את החדשות, יממה לאחר שהחל להפעיל מונה עוקבים בשידור חי בערוץ היוטיוב החדש שלו, שמראה שהוא מתקרב להישג הבלתי נתפס. ערוץ היוטיוב שלו, שהושק בחודש שעבר, הגיע ל-15 מיליון מנויים ביומו הראשון (שיא היסטורי משל עצמו) ול-50 מיליון בשבוע הראשון. כעת הוא כבר עם 60.4 מיליון משתתפים רשומים.
1 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
הישג מטורף. רונאלדו
(צילום: REUTERS/Pedro Nunes)
לרונאלדו יש גם 170.5 מיליון עוקבים בפייסבוק, 113 מיליון ב-X (לשעבר טוויטר) ופחות מ-10 מיליון כ"א בשתי פלטפורמות סיניות: Weibo ו-Kuaishou. "עשינו היסטוריה. זה יותר מרק מספר - זוהי עדות לתשוקה, לדחף ולאהבה המשותפת שלנו למשחק ומעבר לו. המסע הזה הוא המסע של כולנו", שיתף CR7 את מעריציו בהישג.
בסיס המעריצים הגדול ביותר שלו, ללא ספק, נמצא באינסטגרם, שם יש לו 639 מיליון עוקבים, מספר המייצג בערך 8% מאוכלוסיית כדור הארץ (!). לאו מסי, אם תרצו הנמסיס של רונאלדו, הוא הבעלים של החשבון הנוסף היחיד על פני הגלובוס עם לפחות 500 מיליון עוקבים, ואחוריו אפשר למצוא את הסלבס האמריקאים סלינה גומז (424 מיליון), קיילי ג'נר (397 מיליון) ודוויין "דה רוק" ג'ונסון (395 מיליון).
לרונאלדו יש יותר עוקבים באינסטגרם מאשר לכל כוכבי ה-NBA ב-2024 יחד, הכוללים בין השאר את לברון ג'יימס ו-159 מיליון העוקבים שלו.
הסופרסטאר בן ה-39 של אל-נאסר החל לאחרונה את עונתו השלישית בליגה הסעודית עם שכר מפלצתי של 215 מיליון דולר לאורך כל התקופה.
רונאלדו הוא הספורטאי עם השכר השלישי בכל הזמנים, אם מחשבים את הסכומים לאורך הקריירה ומשווים אותם לזמן אמת. הרווחים שלו במהלך חייו הסתכמו ב-1.92 מיליארד דולר (נכון למרץ האחרון), והם אמורים לחצות את 2 מיליארד הדולר עד סוף השנה, מה שיהפוך אותו לספורטאי השלישי בלבד שמגיע לנתון הזה אחרי מייקל ג'ורדן וטייגר וודס. מבחינת הפופולריות באינטרנט, כמו שהבנתם, אין עוד מלבדו.