התפתחות נוספת בפרשה שמסעירה את הכדורגל העולמי בכלל וצרפת בפרט. על-פי דיווח ב"לה פריזיאן", קיליאן אמבאפה קיים, לכאורה, יחסים "בהסכמה" עם צעירה שפגש בשטוקהולם, עמה הוא החליף הודעות טקסט מאוחר יותר בטלפון, כששניהם דיברו בטון חיובי על המפגש.
לפי אותו פרסום ביומון הצרפתי הנחשב, המפגש התרחש במלון היוקרתי "בנק הוטל", לשם חזר כוכב ריאל מדריד ממסיבה במועדון לילה. באותה מסיבה נכח גם שחקן באייר לברקוזן, נורדי מוקיילה, חברו הטוב של אמבאפה. ב"לה פריזיאן" נטען, בין השאר, כי מוקיילה היה זה ששכנע את אמבאפה לצאת לנסיעה לשטוקהולם, שהסתיימה, כידוע, בדיווחים בתקשורת השבדית לכך שהכוכב נחשד באונס.
2 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
קיליאן אמבאפה
(צילום: AP Photo/Francisco Ubilla,)
התקשורת השבדית דיווחה כי הכדורגלן שהה בשטוקהולם במשך יומיים בשבוע שעבר, ביקר במסעדה ביום חמישי בערב לפני שעבר למועדון לילה. הוא צולם הולך במרכז הבירה עם שלושה אנשים נוספים.
התובעים השבדים הבהירו ביום שני כי על פי "דו"ח פלילי" שהוגש למשטרה, האירוע הנחקר התרחש ביום חמישי. המשטרה נראתה מבקרת ביום שני במלון בו שהה אמבאפה, כאשר שוטרים עזבו מאוחר יותר עם תיקים. דיווח אחד ציין כי הם לקחו בגדים מהמלון כראיה.
אמבאפה לא זומן למשחקי ליגת האומות של צרפת בשבוע האחרון - בהם השיגה סגנית אלופת העולם שני ניצחונות חוץ, 1:4 על ישראל ביום חמישי ו-1:2 על בלגיה ביום שני - בגלל התאוששות מפציעה, וחזר לאימונים של ריאל.
2 צפייה בגלריה
מלון בנק הוטל
מלון בנק הוטל
מלון בנק הוטל
(צילום: Fredrik SANDBERG / various sources / AFP)
מקורבו של אמבאפה מסר אתמול כי "על מנת לשים קץ להרס השיטתי הזה של תדמיתו, יינקטו כל הפעולות המשפטיות הנדרשות כדי לבסס מחדש את האמת ולרדוף אחרי כל אדם או כלי תקשורת המעורבים בהטרדה המוסרית וההשמצה שממנה סובל קיליאן אמבאפה שוב ושוב".
עורכת הדין של אמבאפה מארי-אליקס קאנו-ברנאר הגיבה אתמול להאשמות: "הוגשה תלונה שלא מייצגת את האמת ולא מוכיחה כלום ואני לא יודעת אפילו אם התלונה היא נגדו. הוא מעולם לא היה חשוף לסיטואציה שבה הוא היה נתון לסכנה. קיליאן רגוע והתאמן היום כרגיל כי הוא יודע ששום דבר ממה שפורסם אינו נוגע אליו". היא גם הצהירה על כוונתה להגיב עם תביעת דיבה.