משחקי הסיבוב השלישי של הגביע האנגלי נמשכו היום (רביעי), כשליברפול וארסנל - שתיהן עם הרכבים משניים - עמדו במשימה ועלו לשמינית הגמר אחרי ניצחונות ביתיים 1:5 על ווסטהאם ובולטון בהתאמה.
ליברפול נקלעה לפיגור בדקה ה-21 משער עצמי של ג'ארל קוואנסה, אך ארבע דקות לאחר מכן השוותה, כשפדריקו קייזה - שפתח בהרכב לראשונה מאז שנרכש מיבנטוס - בישל לז'וטה. בדקה ה-49 הפורטוגלי השלים צמד שקבע מהפך. מוחמד סלאח, שעלה מהספסל על חשבון קייזה, קבע 1:3 בדקה ה-74. שתי דקות לאחר מכן ווסטהאם גם נותרה בעשרה שחקנים לאחר שאדסון אלבראס ראה צהוב שני, ובתוספת הזמן גם קודי גאקפו הצטרף לחגיגה של המארחת עם צמד משל עצמו (90 ו-90+3).
2 צפייה בגלריה
ז'וטה
ז'וטה
צמד ומהפך. ז'וטה
(צילום: Paul ELLIS / AFP)
אצל ארסנל, שפגשה את הקבוצה מהמקום ה-19 בליגה השלישית, בלט הקשר בן ה-17 אית'ן נווארי, שבדקה ה-37 כבש שער בכורה בבוגרים ובדקה ה-49 השלים צמד. מי שעוד הצטיינו הם דלקן רייס שתרם שער (16) ובישול, וראחים סטרלינג, שבהופעתו הראשונה בהרכב התותחנים גם תרם שער (64) ובישול. קאי האברץ עלה מהספסל וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-82. שוער ארסנל דויד ראיה לא נכלל בסגל בגלל פציעה, ומי שעמד בין הקורות הוא ג'ייק פורטר בן ה-16, שנכנע לאהרון קולינס בדקה ה-53.
2 צפייה בגלריה
אית'ן נווארי
אית'ן נווארי
הופעה נהדרת. נווארי
(צילום: Ryan Pierse/Getty Images)