הכותרות בקטאלוניה עוסקות בימים האחרונים באפשרות שלאו מסי יחזור לברצלונה, אבל בינתיים נראה שפ.ס.ז' עושה הכל כדי להשאירו בצרפת.
על-פי דיווח מספרד, מועדון הפאר הצרפתי מעוניין להאריך את החוזה של הארגנטיני, שמסתיים הקיץ, בשתי עונות נוספות. כתב "מדיהסט" המוערך, מאנו קארנייו, טוען כי פ.ס.ז' הציעה למסי חוזה חדש לשנה עם אופציה לעונה נוספת. התנאים - זהים לנוכחיים: 30 מיליון אירו לעונה.
1 צפייה בגלריה
לאו מסי שחקן פריז סן ז'רמן
לאו מסי שחקן פריז סן ז'רמן
לא הולך לשום מקום? מסי
(צילום: עוז מועלם)
נכון, רק לפני שלושה ימים פורסם כי "הפרעוש" רוצה לעוזב את עיר האורות בסיום העונה, אך בפריז דווקא מרוצים מהסופרסטאר בן ה-35. עד כה המספרים של מסי נהדרים: 6 שערים ו-8 בישולים ב-11 משחקים בכל המסגרות. הוא כבש את השער הראשון של הפריזאים ב-1:3 על מכבי חיפה בצ'מפיונס ורק במהלך השבוע הרשית פעמיים ב-0:3 הקליל של ארגנטינה על הונדורס.
"אני מרגיש טוב, שונה מבשנה שעברה. ידעתי שזה הולך להיות ככה", סיפר מסי רק לאחרונה והוסיף: "בעונה שעברה חוויתי תקופה קשה, אבל העונה זה שונה. הגעתי עם הלך מחשבה אחר, הסתגלתי למועדון, לחדר ההלבשה, למשחק, לחברים שלי לקבוצה. חזרתי ליהנות מעצמי".
"הפרעוש" צפוי לקבל החלטה על עתידו אחרי המונדיאל בקטאר שייערך בעוד כחודש וחצי, ואדוארד רומאו, סגן מנהל הכספים של ברצלונה, הבהיר אתמול שברצלונה יכולה להחזיר אותו לקאמפ נואו: "הוא אגדת מועדון. זה תמיד יהיה הבית שלו, אבל זאת תהיה החלטה טכנית (להחזיר אותו), מבחינה כלכלית זה אפשרי".