התקשורת בספרד ובקטאלוניה ממשיכות הבוקר (חמישי) לעקוב אחר מצבו של מוניר נסראווי, אביו של כוכב ברצלונה לאמין ימאל, שנדקר אתמול בחניון ליד ביתו ופונה לבית החולים במצב קשה.
ב"מונדו דפורטיבו" וב"ספורט" הקטלאנים מפרסמים כי לא נשקפת סכנה לחייו של נסראווי, שהותקף בשכונת רוקאפונדה במטארו, 30 ק"מ ממרכז ברצלונה - וממש סמוך לביתו.
1 צפייה בגלריה
ימאל
ימאל
לאמין ימאל
(צילום: Kevin C. Cox/Getty Images)
מסתבר, לפחות על-פי "מונדו דפורטיבו", כי התקיפה היא המשך לעימות שהיה לנסראווי עם הדוקרים מספר שעות קודם לכן. בפרסום נטען כי אביו של ימאל הוריד את כלבו לטיול בשכונה, כשלפתע נשפכו עליו מים מאחת המרפסות. נסראווי הגיב, העימות המילולי הפך לפיזי, ואז, מספר שעות לאחר מכן, הגיעה הנקמה - בחניון חשוך. אביו של הכוכב הצעיר נדקר יותר מפעם אחת, אך כאמור לא נשקפת סכנה לחייו והוא שוהה בבית החולים 'קאן רוטי'.
יחידת החקירה של מוסוס ד'אסקוודרה ממטארו לקחה מיד את האחריות על המקרה וכבר עצרה שלושה חשודים "בגין ניסיון רצח". זאת בעקבות עזרה ממספר עדי ראייה שהיו במקום. העיתונאית מאיה נבארו מערוץ RAC1 ציינה כי לטענת המשטרה, נסראווי נדקר יותר מפעם אחת בסביבות השעה 20:00 בערב וכבר לאחר שעתיים וחצי בוצעו המעצרים.
בתקשורת הקטלאנית מספרים כי ברצלונה עודכנה מיידית במקרה וכי ימאל עדיין לא ביקר את אביו בבית החולים. ימאל, ילד הפלא של ברצלונה, הפך רק לאחרונה לאחד הסיפורים הגדולים ביורו 2024, בסופו זכה עם חבריו לנבחרת ספרד באליפות היבשת ונבחר לשחקן הצעיר של הטורניר, לאחר שתרם ארבעה בישולים (יותר מכל שחקן אחר) ושער.
עוד לפני שריקת הפתיחה הוא הפך לשחקן הצעיר ביותר אי פעם בגמר של המפעל. הוא גם עשה היסטוריה כבר בתחילת הטורניר כשהפך לשחקן הצעיר ביותר שמופיע באליפות אירופה.