קווין קיגן, מגדולי שחקני נבחרת אנגליה בכל הזמנים, טען כי יש לו "בעיה" עם נשים שמפרשנות את משחקי נבחרת הגברים במדינה. על-פי פרסום ב"טלגרף", קיגן (72) - מי שהדריך בעבר גם את הנבחרת האנגלית - אמר בכנס בו השתתף בבריסטול כי הוא "לא אוהב להקשיב לשחקניות שמנתחות את המשחק של גארת' סאות'גייט ושחקניו".
"אני לא כל-כך נלהב מזה, חייב להיות כנה", אמר. "אולי זו לא השקפה פופולרית. אני לא אוהב להקשיב לאותן פרשניות שמדברות על נבחרת הגברים כי אני חושב שהן לא חוו את אותה חוויה".
3 צפייה בגלריה
קווין קיגן
קווין קיגן
אמירות אומללות. קיגן
(צילום: Clive Brunskill/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
שחקניות נבחרת אנגליה חוגגות
שחקניות נבחרת אנגליה חוגגות
כוכבות ענק במדינה. שחקניות נבחרת אנגליה
(צילום: AP Photo/Alessandra Tarantino)
קיגן התעקש שדבריו לא נועדו לזלזל בכדורגל הנשים או בשחקניות: "השדריות והפרשניות שיש לנו כעת נהדרות, טובות מאוד, אפילו יותר מאלו הגברים. זה זמן נהדר עבור נשים". רק שלאחר מכן שוב הודה: "אם אני רואה שחקנית עבר מאנגליה מפרשנת את המשחק של הנבחרת מול סקוטלנד בוומבלי ואומרת: 'אם הייתי בעמדה הזו, הייתי עושה כך וכך', אז אני לא חושב שזה אותו הדבר".
על פי הדיווח, הערותיו של קיגן גררו מחיאות כפיים באולם. למרות שכיום ישנן לא מעט פרשניות פופולריות ומצליחות בטלוויזיה הבריטית. בין השאר אפשר למצוא את שחקניות העבר ג'יל סקוט, קארן קרני, אלכס סקוט ואיני אלוקו. "לצערי, היום לא מעוניינים באנשים כמוני, הזמנים חלפו", סיכם קיגן.
3 צפייה בגלריה
אלכס סקוט
אלכס סקוט
אחת מהפרשניות המובילות באנגליה, אלכס סקוט
(צילום: Naomi Baker/Getty Images)
קיגן רשם בשנות ה-70 וה-80 לא פחות מ-21 שערים ב-63 הופעות במדי נבחרת אנגליה. הוא כיכב כשחקן בליברפול, המבורג וסאות'המפטון וכמאמן הדריך, בין השאר, את ניוקאסל, מנצ'סטר סיטי ונבחרת אנגליה.
ההערות של קיגן מגיעות כמובן אחרי פיטוריו המתוקשרים של נשיא ההתאחדות הספרדית לואיס רוביאלס ומאמן הנבחרת חורחה וילדה. הראשון נשיק בכוח את כוכבת הנבחרת ג'ני הרמוסו אחרי הזכייה בגביע העולם. השני התנהג, לטענת השחקניות, בגסות ויצר "סביבה רעילה".