ההודעה הרשמית של מכבי ת"א היום (שני) על מינוי של רובי קין למאמנה החדש, הכתה גלים באי הבריטי. בחלקים מהתקשורת האירית, וגם האנגלית, התקבלה הידיעה בהפתעה, ככל הנראה לאור היעד הלא שגרתי.
"מינוי מפתיע של רובי קין לעמדת המאמן במכבי ת"א", נכתב באתר talksport. "קין היה עד לא מזמן חלק מצוות האימון של סם אלרדייס בלידס באחת הקבוצות הגדולות בישראל, ויתחיל בהכנות לעונה הבאה". אגב, האירי כבר נחת בישראל ויוצג מחר במסיבת עיתונאים רשמית בקריית שלום.
1 צפייה בגלריה
קין
קין
קין והצעיף החדש
(צילום: באדיבות מכבי ת"א)
גם ב'מירור' קיבלו בהפתעה את מינויו של קין, שמלבד שלושה משחקים כמאמן-שחקן באתלטיקו קולקטה ההודית, אין לו שום ניסיון על הקווים כמאמן ראשי. "האירי בן ה-42 חלם להיות מאמן ראשי והחליט לקחת כמשרה ראשונה שלו את הקבוצה המצליחה ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי", נכתב באתר האנגלי.
"רובין קין הוא מאמנה החדש של מכבי ת"א", צייץ כתב האינדפנדנט דניאל מקדונל. "זה מהלך באגף שמאל. הולך להיות מרתק ומסקרן לראות כיצד זה הולך לעבוד". במאמר באתר עצמו כתב מקדונל: "זה מאוד מפתיע. זה צעד ענק בקריירה של קין".
קין, אחד מגדולי הכדורגלנים האירים בכל הזמנים, ומי שכיכב בפרמייר-ליג בקבוצות כמו ליברפול וטוטנהאם, זכה לאיחולי הצלחה מטעם אוהדי התרנגולים וגם מחשבונות המועדון ברשת החברתית.
אגב, נראה שכמה מעוקביו ומברכיו של רובי קין עוד צריכים ללמוד על ההבדלים בין קבוצת הכדורגל והכדורסל של מכבי ת"א. בחשבון הטוויטר של מכבי ת"א בכדורסל העלו ציוץ משעשע בו "הודו" לכל אלה שתייגו אותם יחד עם רובי קין: "אנו מודים לאלה שבירכו אותנו על מינויו של רובין קין, אבל ה-BC שמופיע בכינוי שלנו, משמעותו מועדון כדורסל".
הציוץ המשעשע של מכבי ת"א בכדורסל