מפתיחת העונה ריאל סוסיאדד מתויגת כהפתעת העונה, ככה זה כשאף אחד לא מצפה ממך להוליך את הטבלה, אבל המחזורים עוברים והקבוצה הבאסקית ממשיכה להחזיק במקום הראשון.הערב (חמישי) היא גברה 0:2 על סלטה ויגו בחוץ וחיזקה את מעמדה בפסגת הטבלה.
אחרי מחצית ראשונה מאופסת, אלכסנדר איסק פרץ את הסכר בדקה ה-55, אריץ אלוסטונדו (80) קבע את התוצאה הסופית והבטיח את הניצחון. במחזור הבא סוסיאדד תפגוש לדרבי טעון את אתלטיק בילבאו, שנמצאת בכושר לא רע בכלל.
1 צפייה בגלריה
אלכסנדר איסק חוגג עם החברים
אלכסנדר איסק חוגג עם החברים
ממשיכים לנצח. אלכסנדר איסק חוגג עם החברים
(צילום: AFP)
האלופה אתלטיקו מדריד איבדה נקודות מול לבאנטה, כשהשתיים סיימו ב-2:2 דרמטי במיוחד. המארחת, שהגיעה למשחק הזה עם חמש נקודות בלבד וללא ניצחון בעשרה מחזורים, נקלעה לפיגור מוקדם כשאנטואן גריזמן (12) כבש את השער הראשון שלו העונה בליגה. אניס בארדי (37) השווה מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת המחצית.
בחצי השני מתיאוס קונייה (76) הצליח להחזיר את היתרון לאתלטיקו, כשדקות ספורות לאחר מכן דייגו סימאונה הורחק על ידי השופט. המאמן הארגנטינאי ראה את המארחת מקבלת פנדל נוסף, הפעם בדקה ה-90, וגם אותו בארדי שם ברשת.
גרנאדה וחטאפה סיימו ב-1:1 לא פחות דרמטי כשקשר גראנדה חורחה מולינה הבקיע עמוק בתוך תוספת הזמן והשווה. חטאפה, האחרונה בטבלה, עדיין ללא ניצחון ליגה.
פורסם לראשונה: 22:17, 28.10.21