לילה נהדר לתאי בריבו, שגם היה חלק מהיסטוריה: החלוץ הישראלי כבש שלושער והוביל את פילדלפיה יוניון לניצחון 1:4 על ניו אינגלנד.
בריבו הוא הישראלי הראשון שכובש שלושער ב-MLS, אחרי שהיה מועמד לעזוב את הקבוצה. מאז הדיווחים הללו, הוא פורח עם שישה שערים בתשעה מחזורים. את השער הראשון כבש בנגיחה (29), וכבש עם ברגל אחרי הסתננות מוצלחת לתוך הרחבה (44, 53). בריבו נבחר לשחקן המצטיין של המשחק והוחלף בדקה ה-90 ע"י קאבן סאליבן, ששבר שיא ב-MLS. בגיל בן 14 ו-293 ימים הפך הקשר המוכשר לשחקן הצעיר ביותר שעורך בכורה באחת מליגות הספורט המקצועניות בצפון אמריקה (MLB, MLS, NBA, NFL, NHL, NWSL). הוא שבר את השיא שהיה שייך לכדורגלן, פרדי אדו, שב-3 באפריל 2004 ערך בכורה במדי די.סי יונייטד בגיל 14 ו-307 ימים.
3 צפייה בגלריה
תאי בריבו
תאי בריבו
לוהט. תאי בריבו
(צילום: Caean Couto-USA TODAY Sports)
3 צפייה בגלריה
תאי בריבו
תאי בריבו
שלושער נהדר. בריבו
(צילום: Caean Couto-USA TODAY Sports)
3 צפייה בגלריה
קאבן סאליבן
קאבן סאליבן
קאבן סאליבן בבכורה שלו
(Caean Couto-USA TODAY Sports)
סאליבן נרכש ע"י מנצ'סטר סיטי, אבל בשל החוקים באנגליה לא יוכל לשחק בה עד שימלאו לו 18. "אני נוטה לא להקשיב למה שהם אומרים עלי, בין אם זה טוב או רע", סיפר הקשר ההתקפי, שלפי הדיווחים חתם על חוזה ה-Homegrown (שחקן אקדמיה שחותם בקבוצה הראשונה) היקר בתולדות הליגה. סאליבן לא יכול לעבור למנצ'סטר סיטי באנגליה, אבל הוא מחזיק בדרכון גרמני שעשוי לאפשר לו לעבור לאירופה ולשחק בקבוצות אחרות של "סיטי פוטובול גרופ" - כמו ג'ירונה (ספרד), לומל (בלגיה) או פאלרמו (איטליה) - כשימלאו לו 16.
ליאל עבדה פתח בהרכב שארלוט - שסיימה ב-1:1 עם קולומבוס קרו. הישראלי שיחק 90 דקות.