תאי בריבו חגג הלילה (בין רביעי לחמישי) את השלושער הראשון בקריירה שלו, ב-1:5 של פילדלפיה יוניון על ניו אינגלנד רבולושן, והערב הוא נבחר לשחקן המחזור ה-27 ב-MLS.
החלוץ הישראלי בן ה-26 סידר לקבוצתו ניצחון ראשון אחרי 10 משחקים, ובדקה ה-85 הוחלף על ידי קאבן סאלבן, שבגיל 14 ו-293 ימים הפך לשחקן הצעיר ביותר לא רק בתולדות הליגה, אלא בתולדות כל ליגות הספורט המקצועניות בצפון אמריקה (MLB ,MLS, NBA, NFL, NHL, NWSL).
1 צפייה בגלריה
תאי בריבו
תאי בריבו
הישג נהדר. בריבו חוגג
(צילום: Caean Couto-USA TODAY Sports)
עם השלושער שלו, בריבו - שכלל לא היה חלק מהרוטציה של פילדלפיה בפתיחת העונה - הגיע לשישה שערים ב-549 דקות בלבד העונה. מבין כל שחקני ה-MLS שרשמו לפחות 500 דקות משחק, ממוצע השערים של בריבו ל-90 דקות הוא השלישי השלישי הכי גבוה, כשהיחידים שמקדמים אותו הם לאו מסי מאינטר מיאמי CF (1.04) וטאני אולווסיי ממינסוטה יונייטד (1.01).
פילדלפיה היא הקבוצה היחידה בליגה עם ארבעה שחקנים שונים שכבשו שלושער מאז פתיחת עונת 2022 - בריבו, דניאל גאזדג (שניים), חוליאן קרנזה (שניים) ומיקאל אורה. בריבו הוא השחקן הישראלי הראשון שזוכה בתואר שחקן המחזור ב-MLS, ושחקן פילדלפיה הראשון לעשות זאת מאז שגאזדג זכה בתואר במחזור ה-25 של העונה שעברה.
לוזון: אנחנו נבוא בשיא הדריכות והמוכנות״
(באדיבות one)