נכון, זה אולי אחד התארים הכי שוליים בקריירה של לאו מסי, אבל ל-20,371 האוהדים שהגיעו הלילה (בין רביעי לחמישי) ללוור פילד באוהיו זה לא ממש לא שינה. אינטר מיאמי הבטיחה את זכייתה במגן האוהדים - פרס שנתי הניתן לקבוצה בעלת המאזן הטוב ביותר בעונה הסדירה של ה-MLS - לאחר ניצחון חוץ 2:3 על קולומבוס קרו.
מסי (שכיכב עם צמד) ושות' קטעו רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון, אך בעיקר חגגו את המקום הראשון בתום העונה הסדירה בליגת הכדורגל האמריקאית. לאינטר מיאמי 68 נקודות (7 יותר מהשנייה לוס אנג'לס גלאקסי) והיא עוד יכולה לנפץ את השיא של ניו אינגלנד רבולושן מ-2021 (73 נקודות) אם תנצח בשני המשחקים שנותרו לה (והם כמובן לפרוטוקול בלבד).
2 צפייה בגלריה
מסי
מסי
אגדה. מסי
(צילום: Joseph Maiorana-Imagn Images)
מסי כבש מול קולומבוס קרו (האלופה המכהנת, למי ששואל) צמד מהיר בסיום המחצית הראשונה. בשער הראשון בדקה ה-45, השתלט על כדור בתוך הרחבה והטעה את השוער. השער השני היה בבעיטה חופשית נהדרת, חמש דקות בתוך תוספת הזמן. לואיס סוארס הוסיף את השלישי של אינטר מיאמי (48). דייגו רוסי (46) וצ'וצ'ו הרננדס (61, בפנדל) צימקו ושוער אינטר מיאמי, דרייק קלנדר, הפך לגיבור הערב כשעצר בעיטת עונשין מ-11 מ' בדקה ה-83.
מסי בן ה-37 למעשה חגג זכייה בתואר ה-46 בקריירה המדהימה שלו - יותר מכל שחקן אחר אי פעם. מסי הגדיל את הפער מהמקום השני (שם נמצא חברו לשעבר בברצלונה, דני אלבס, עם 43 תארים לאורך הקריירה). אגב, לכריסטיאנו רונאלדו, "הנמסיס" של הארגנטינאי, יש "רק" 33 תארים ברזומה.
2 צפייה בגלריה
מסי וסוארס
מסי וסוארס
מסי וסוארס חוגגים עוד תואר לאוסף
(צילום: Jason Mowry / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
אז איך בעצם החלוקה, אתם שואלים? מסי זכה ב-35 תארים עם ברצלונה, שישה עם נבחרת ארגנטינה ושלושה עם פ.ס.ז'. בשנה שעברה השיג תואר ראשון בארה"ב, אחרי שהוביל את אינטר מיאמי, שהוקמה רק ב-2018, לזכייה בגביע הליגה.

השער המיוחד של עבדה

ומה עם הנציגים הישראלים ב-MLS? ליאל עבדה, שרק בשבוע שעבר החליף עם מסי חולצות בסיום המשחק, כבש את השער הרביעי של שארלוט. וזה היה שער מיוחד - ביום הולדתו ה-23, במבצע אישי מרהיב. קבוצתו גברה 3:4 על שיקגו פייר, כשחברו לחלק ההתקפי, קרול סבידרסקי מככב עם צמד ובישול.
תאי בריבו שותף 73 דקות בהפסד פילדלפיה יוניון 2:1 לאורלנדו סיטי.