אחרי פגרה שנמשכה כשבועיים בעקבות משחקי ליגת האומות, הליגה הספרדית חוזרת לפעילות, כאשר ביום ראשון (22:00) תארח המוליכה ברצלונה את סביליה. מי שלא ישחק בשורות הקטלאנים הוא לאמין ימאל, שנפצע במהלך משחקה של נבחרת ספרד נגד דנמרק, ובמועדון עלו להתקפה וביקרו את ההתנהלות עם כוכבם.
"לאמין סובל מעומס רב והצורה בה התנהלו איתו, כשנתנו לו לשחק גם ביום שבת וגם ביום שלישי היה חסר אחריות", אמר נשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה. "לא אהבתי שהם שיכנעו אותו לשחק. אנחנו לא רוצים שמה שקרה עם פדרי (שנפצע לתקופה ארוכה במשחק של הנבחרת) יחזור על עצמו".
1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ספרד לאמין ימאל
שחקן נבחרת ספרד לאמין ימאל
בברצלונה כועסים על ההתנהלות איתו. לאמין ימאל
(JOSE JORDAN / AFP)
לאפורטה תקף גם את ליגת האומות: "אני נגד המפעל הזה, זו תחרות שהגניבו מהדלת האחורית. לא מכבדים את הזכויות של השחקנים והקבוצות הן אלה שמשלמות את המחיר על כך. צריך לעשות הסדר ולהגן על השחקנים לטובתם וגם לטובת המועדונים".
בסיום המשחק של ספרד נגד דנמרק לפני שישה ימים עורר ימאל דאגה כשנראה צולע בירידה לחדר ההלבשה. ימאל, ש"זכה" ליחס אגרסיבי מהשחקנים הדנים הוחלף בדקה ה-93, ובהתאחדות הספרדית טוענים כי מדובר בעומס על השריר.
מאמן 'לה-רוחה' לואיס דה לה פואנטה, לא ממש התרגש מהצליעה של ימאל וסיפק תגובה מוזרה: "יש לי חבר שהיה עונה לשחקנים שמתלוננים על אגרסיביות מצד השחקנים היריבים: 'מה אתה רוצה, שינשקו אותך?'. זה הכדורגל וברמה הזו יש אינטנסיביות גבוהה. השופט צריך להגן על שחקנים מוכשרים כאלה, אבל כדי שלאמין יתרגל לזה. הוא שיחק טוב מאוד והגישה שלו הייתה מצוינת".