ספורטינג קנזס סיטי עשתה הלילה (בין ראשון לשני) צעד משמעותי לעבר רבע גמר הפלייאוף של ה-MLS, כשהביסה 1:4 בחוץ את סנט לואיס סיטי, במשחק הראשון מתוך שניים. מי שרשם הצגה גדולה הוא קשר נבחרת ישראל, גדי קינדה, שכבש שער נפלא וגם היה מעורב בשער הרביעי של קבוצתו.
האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-27, כאשר אלן פולידו מצא במסירה קצרה את לוגן דמבה, שבעט כדור אדיר לחיבורים של שוער היריבה. עם זאת, סנט לואיס ענתה מהר והשוותה תוך דקה בלבד מרגליו של טים פארקר. קנזס סיטי לא נבהלה משער השוויון שספגה, וחזרה להוביל בדקה ה-36 משער של רמי וולטר הצרפתי. שלוש דקות לאחר מכן הגיע הרגע הגדול של קינדה, שחלף על פני שני שחקנים, ושלח טיל ממרחק של כ-20 מטר לפינה והוריד את חבריו למחצית ביתרון 1:3.
1 צפייה בגלריה
שחקן ספורטינג קנזס סיטי גדי קינדה
שחקן ספורטינג קנזס סיטי גדי קינדה
כבש שער נהדר. גדי קינדה
(AP Photo/Jeff Roberson)
במחצית השנייה נכבש שער בודד, וגם הוא היה לזכות קנזס סיטי. כדור קרן של גדי קינדה מצד שמאל הוסט בנגיחה על ידי מבשל השער הראשון, פולידו, ודניאל סאלואיי ההונגרי היה שם כדי לדחוק את הרביעי של האורחת.
באשר לקינדה, הוא פתח בהרכב אחרי ארבעה משחקים בהם עלה מהספסל, וגמל למאמנו עם הופעה נהדרת. זה היה שערו הראשון מאז המשחק מול מינסוטה יונייטד, שנערך ב-17 בספטמבר. כעת, תקווה קנזס סיטי להשלים את העבודה במשחק הגומלין, שייערך באצטדיונה הביתי בעוד שבוע.