שביעות רצון במנצ'סטר סיטי לאחר ה-0:1 בחוץ על לסטר היום (שבת) שהעלה את האלופה זמנית למקום הראשון בפרמייר-ליג. הקבוצה של פפ גווארדיולה עלתה למשחק מול השועלים ללא ארלינג הולאנד הפצוע, והתמודדה מול יריבה שנמצאת במגמת התאוששות לאחר פתיחה נוראית.
הברקה של קווין דה בריינה בבעיטה חופשית (49) העניקה שלוש נקודות יקרות לפפ גווארדיולה, שסופר ניצחון שני ברציפות, מה שהעניק לו ולשחקניו את המקום הראשון לפחות עד מחר, אז תשלים ארסנל את משחקה מול העולה החדשה נוטינגהאם פורסט.
2 צפייה בגלריה
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה
(AFP)
השער שכבש דה בריינה הציב אותו במקום השלישי בכל הזמנים בקטגוריית אחוז השערים שנכבשו מחוץ לרחבה (כאלה שכבשו 50 שערים ומעלה בפרמייר-ליג) – כאשר 42 אחוזים משעריו של הבלגי נכבשו בצורה זו. במקום הראשון נמצא דייויד בקהאם (55 אחוז) כשאחריו נמצא כריסטיאן אריקסן (44 אחוז).
בסיום המשחק אמר דה בריינה: "אני חושב שלסטר ניסו לתסכל אותנו, אבל אנחנו שיחקנו טוב במשך 70 דקות. הם שינו את צורת המשחק שלהם, והטעות שלנו היא שהלכנו לאחור. בסך הכל אני חושב ששיחקנו די טוב".
2 צפייה בגלריה
שחקן מנצ'סטר סיטי קווין דה בריינה
שחקן מנצ'סטר סיטי קווין דה בריינה
שחקן מנצ'סטר סיטי קווין דה בריינה
(AP)
על השער שכבש: "יש הרבה סיכון בבעיטות מהסוג הזה, צריך לפגוע בכדור בצורה הכי נקיה שאפשר. אני יותר מדי זמן לראות אם עשית זאת כמו שצריך, כך שזה נחמד כשזה הולך פנימה. ברגע שהכדור עלה מעל החומה ידעתי שיש סיכוי טוב שזה ייכנס".
מאמן המנצחת פפ גווארדיולה: "היה משחק קשה מאוד, בגלל שהם שיחקו עם עשרת שחקני השדה שלהם מאחור וזה היה קשה לפצח את המערך. אחרי השער שכבשנו הם שינו מעט את הקצב ואת צורת המשחק ובליגה הזו הדקות האחרונות הם תמיד קשות מאוד. זה ניצחון גדול מבחינתנו".
על דה בריינה: "הוא חזר. הוא לא שיחק כל כך טוב במשחקים האחרונים אבל היום הוא היה מדהים. הוא יודע את זה. התקשינו למצוא מרווחים היום, נאלצנו להיות סבלניים".