צפו ביובנטוס חוזרת ל-2:2 אחרי דרמה אדירה
(באדיבות ONE)
ארקדיוש מיליק היה בטוח שהוא העלה את יובנטוס ל-2:3 נגד סלרניטנה עם שער ניצחון מטורף בדקה ה-95, שתי דקות אחרי שיובה השוותה ל-2:2 משער של לאונרדו בונוצ'י, שהחטיא פנדל ואז תיקן.
ואז השער נפסל בגלל התערבות של שופטי ה-VAR בטענה לנבדל, אלא שיובנטוס טענה כי המגן אנטוניו קנדרבה שבר את קו הנבדל. הטענה של יובנטוס קיבלה הבוקר (שני) חיזוק מתמונות שפורסמו ב"סקיי איטליה" ובהן נראה שאין נבדל והשער לא היה צריך להיפסל. לאחר פסילת השער פרצה מהומה רצינית, שבמהלכה חואן קוודראדו והמאמן מסימיליאנו אלגרי הורחקו, וגם פדריקו פאציו מסלרניטנה. ומיליק? הוא בכלל ספג צהוב שני על הורדת החולצה אחרי השער שכבש - שער שבסופו של דבר בכלל לא אושר.
4 צפייה בגלריה
הבלגן בסיום המשחק
הבלגן בסיום המשחק
הבלגן בסיום המשחק
(צילום: EPA)
אלגרי אמר בסיום: "אני לא רוצה לדבר על שופטים, נפסל לנו שער וזאת עובדה. אני רק רוצה לראות אם קנדרבה שבר את קו הנבדל או לא, צריך לראות את זה שוב. לא חושב שזה היה משחק רע שלנו, היינו טובים ב-20 הדקות הראשונות ואז ספגנו שער מטעות של ההגנה".
גם לאונרדו בונוצ'י חושב שהשער לא היה צריך להיפסל, אבל מסיבות אחרות: "לא הפרעתי למהלך, אני חושב שהעמדה שלי לא הסתירה לשוער. יש גם ספק אם קנדרבה שבר את קו הנבדל, אבל אני חושב שבכלל לא הפרעתי לשוער בכל מקרה".
4 צפייה בגלריה
מיליק חוגג, אבל לא היה שער
מיליק חוגג, אבל לא היה שער
מיליק מוריד חולצה שעלתה לו בהרחקה, אבל לא היה שער
(צילום: EPA)
בונוצ'י התייחס לכושר הרע בו נמצאת קבוצתו, עם 10 נקודות בלבד אחרי שישה מחזורים, כאשר בליגת האלופות היא הפסידה לפריז סן ז'רמן: "אנחנו צריכים לתת את הכל, גם במשחקים וגם באימונים. באימונים אנחנו נותנים את הכל אבל במשחק זה לא בא לידי ביטוי, זה עניין מנטלי שלנו. אנחנו חייבים להשתפר ומהר, אנחנו לא יכולים להיראות כמו שנראינו במחצית הראשונה".
אלגרי התייחס גם הוא לעתיד ולמשחק מול בנפיקה ביום רביעי: "אני אופטימי לגבי העתיד שלנו. משחקים תמיד יכולים להסתבך, אבל התגובה שלנו במחצית השנייה הייתה טובה ואני יכול להחמיא לשחקנים על ההופעה במחצית השנייה בה הם נתנו את כל מה שיש להם. היינו צריכים לרדת למחצית בפיגור של שער אחד, אבל היה פנדל בתוספת הזמן. אני שמח שבמחצית השנייה נראינו אחרת לגמרי. כעת נוכל להתכונן למשחק בליגת האלופות אחרי תיקו ולא אחרי הפסד, זה משנה את כל מצב הרוח".