שביעות רצון באיטליה אחרי ה-1:4 הקליל אמש (שני) על נבחרת ישראל במסגרת המחזור הרביעי של ליגת האומות. האזורי שבו למסלול הניצחונות אחרי ה-2:2 מול בלגיה במחזור הקודם, ושמרו על המקום הראשון בטבלת בית 2 כשהם עם 10 נקודות וביתרון נקודה על פני צרפת שבמקום השני.
בתקשורת האיטלקית אהבו מאוד את מה שראו מהנבחרת המקומית. ב"קוריירה דלו ספורט" כינו את החבורה של לוצ'יאנו ספאלטי "סופר איטליה" והחמיאו לכובש הצמד, ג'ובאני די לורנצו: "הוא סיפק הופעה שהוא לא ישכח הרבה זמן".
2 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת איטליה דוידה פראטזי חוגג
שחקן נבחרת איטליה דוידה פראטזי חוגג
"סופר איטליה". דוידה פראטזי חוגג
(Tiziana FABI / AFP)
2 צפייה בגלריה
די לורנצו חוגג
די לורנצו חוגג
"הופעה שלא ישכח הרבה זמן". די לורנצו
(צילום: REUTERS/Jennifer Lorenzini)
לצד זאת, ב"גאזטה דלו ספורט" לא ממש התרשמו מהיריבה מהמזרח התיכון: "אחרי המצב של גלוך ישראל פשוט נעלמה. היא לא הצליחה לעבור את החצי בזכות הלחץ הגבוה של איטליה, שידעה מתי להוריד ולהעלות את הקצב במשחק. זה היה ניצחון מהנה".
ספאלטי אמר בסיום: "שלטנו במשחק לכל אורכו. יכולנו להבקיע יותר אבל החמצנו הרבה. ישראל נשארה בחלק המגרש שלה וניסתה לצאת למתפרצות וזה לא פשוט להגיע לכל-כך הרבה מצבים מול יריבה שמתגוננת כך. כל מי ששיחק, כולל אלה שעלו מהספסל, הראו יכולת טובה, אבל גם עשינו כמה טעויות. אני יודע שיש כאלה שהיו רוצים שננצח 0:10, אבל זה לא אפשרי".
די לורנצי, שבגיל 31 הבקיע צמד ראשון בקריירה במדי הנבחרת, וגם שימש אתמול כקפטן היה מאושר: "רק זה שענדתי את סרט הקפטן היה מרגש מאוד עבורי, וזה שכבשתי צמד רק הגביר את זה. זה היה משחק שאזכור כל חיי. עברתי דברים קשים בעונה שעברה, אבל הצלחתי להתאזן ולצאת מזה. את העונה הזו פתחתי טוב ואני מקווה שזה יימשך. זה היה משחק קשה, אנחנו אלה שגרמנו לו להיראות קל".