ליברפול השיגה אמש (שלישי) את הניצחון הראשון שלה ב-2023, 0:1 על וולבס בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי (משחק חוזר לאחר שהראשון נגמר ב-2:2 באנפילד). יורגן קלופ ערך שמונה שינויים בהרכב לעומת זה שפתח בהפסד 3:0 לברייטון בליגה והמנג'ר מקווה שניצחון הזה ייתן לקבוצה את הביטחון שחסר לה. היריבה בסיבוב הבא בגביע תהיה אותה ברייטון, כך שליברפול תוכל לנקום בה על התבוסה .
"אמנם רק עלינו לסיבוב הבא, אבל הראנו לאוהדים שחנו שאנחנו יכולים לנצח במשחקים חשובים וזה סימן טוב. יש משחק גדול מול צ'לסי בשבת, אם היינו מפסידים שוב ולא משפרים את היכולת שלנו, אז אני לא יודע איך האוהדים שלנו היו מרגישים. עכשיו נתנו להם משהו לצפות לו, אנחנו רוצים להילחם ביחד ולנצח", אמר קלופ. ליברפול תשחק באנפילד מול צ'לסי בשבת הקרובה (14:30), בקרב בין שתי המאכזבות של הפרמייר-ליג.
3 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
יורגן קלופ
(צילום: גטי אימג'ס)
3 צפייה בגלריה
יורגן קלופ עם השחקנים
יורגן קלופ עם השחקנים
יורגן קלופ עם השחקנים
(צילום: AFP)
"הגבנו מצוין לתבוסה מול ברייטון", המשיך קלופ, "שיחקנו כקבוצה, היה כדורגל טוב והארווי אליוט כבש שער מדהים. כל השחקנים היו טובים היום ותרמו למאמץ הקבוצתי. אמרתי לשחקנים שככה מרגישים אחרי שמשחקים טוב וגם מנצחים. זה לא קרה לנו הרבה זמן, אז אני שמח"
מי ששוב זכה למחמאות הוא הקשר הצעיר סטפן בייצ'טיץ' (18), שלאחרונה מקבל יותר קרדיט מקלופ ובסוף דצמבר הפך לכובש השלישי הכי צעיר של ליברפול בפרמייר-ליג. בייצ'טיץ' פתח בהרכב ונבחר לאיש המשחק.
3 צפייה בגלריה
סטפן בייצ'טיץ' נאבק על הכדור
סטפן בייצ'טיץ' נאבק על הכדור
סטפן בייצ'טיץ' נאבק על הכדור
(צילום: AP)
"הוא ילד טוב שעושה הרבה תנועות חכמות", הסביר המנג'ר הגרמני בסיום, "כשאתה צעיר, הדבר הכי חשוב הוא שתפתח את המשחק בצורה טובה. זה מה שקרה לו, הוא ניצל את ההזדמנויות שהיו לו בתחילת המשחק ושיחק טוב. הוא ניצח במאבקים במרכז השדה. כמובן שהנוכחות של נייבי קייטה ותיאגו אלקנטרה עזרו לו. כל מי שמוכן להילחם על המקום שלו, יקבל צ'אנס לשחק. הדלת פתוחה לכולם". גם שחקן העבר של ליברפול, ג'יימי קראגר, החמיא להופעה של הקשר ואמר שהיא הייתה "מדהימה".
קלופ סיפק גם עידכון לגבי מצפו של דרווין נונייס הפצוע: "אני מקווה שהוא יחזור לאימונים היום או מחר, יכול להיות שהוא יהיה כשיר למשחק נגד צ'לסי בשבת, אנחנו עדיין לא בטוחים".