שיקגו פייר מה-MLS הודיעה כי תספק פיצוי לאוהדיה אם לאו מסי לא יופיע במשחק מולה בגלל פציעה, כאשר אינטר מיאמי תבקר בסולג'ר פילד ב-31 באוגוסט. כזכור, הכוכב הארגנטינאי נפצע בקרסולו הימני במהלך גמר הקופה אמריקה מול קולומביה ב-14 ביולי באצטדיון הארד רוק במיאמי, ועדיין לא נקבע תאריך לחזרתו.
במקרה שמסי לא יופיע, אוהדים שקנו כרטיס למשחק אחרי ההודעה של הקבוצה יקבלו הנחה של 250 דולר ברכישת שני מנויים או יותר לעונה הבאה, או הנחה של 100 דולר ברכישת שני כרטיסים או יותר למשחק הביתי מול מיאמי. לאלה שכבר רכשו כרטיסים למשחק מול מיאמי - כולל מנויים - תהיה הזדמנות לדרוש שני כרטיסים חינם לאירוע מיוחד שתערוך הקבוצה לאוהדיה במשחק מול נאשוויל ב-19 באוקטובר אם "הפרעוש" לא יהיה זמין.
1 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
האוהדים בארה"ב רוצים לראות אותו. מסי
(צילום: Megan Briggs / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
"המועדון מכיר בכך ששחקן בקליבר של כוכב אינטר מיאמי לאו מסי תמיד עוזר למשוך קהל גדול יותר ואוהדים חדשים למשחק היפה", נכתב בהצהרת המועדון אשר חשפה את מה שהוא כינה "Fan-First Credit Guarantee". היוזמה, כך לפי המועדון, היא חלק מהמחויבות המתמשכת של הפייר "לענות בעקביות על הצרכים המתפתחים של האוהדים, ולהבטיח את חווית המשחק הטובה ביותר שאפשר".
מחוץ למגרש, שיקגו פייר מתכננת מספר פעילויות ביום המשחק לאוהדים, כולל פעילויות בידור והופעה לאחר המשחק של הזמר ג'ייסון דרולו. כרגע הכרטיסים הזולים ביותר למשחק עולים 89 דולר.
מסי לא הגיע לשיקגו בפעם האחרונה ששני המועדונים נפגשו בסולג'ר פילד, ב-4 באוקטובר 2023, מאחר שסבל מפציעה ברגלו הימנית שגרמה לו להיעדר מהמגרשים במשך מספר שבועות. אז, 62,000 אוהדים צפו בשיקגו מנצחת 1:4 את מיאמי, ששיחקה גם ללא ג'ורדי אלבה.
מוקדם יותר העונה הייתה ביקורת רבה מצד אוהדי ונקובר ווייטקאפס כאשר מיאמי בחרה להעניק מנוחה לשלישיית הכוכבים שלה - מסי, לואיס סוארס וסרחיו בוסקטס - במשחק בקנדה. המארחת הציעה 50 אחוז הנחה על האוכל והשתייה באצטדיון לאוהדים הרבים שהגיעו לאצטדיון בניסיון להילחם בתסכול.
לוהט: צפו בביצועים של לאמין ימאל
(באדיבות one)