קיליאן אמבאפה עורר סערה בצרפת לאחר שמאמן הנבחרת דידייה דשאן לא זימן את כוכב ריאל מדריד בן ה-25 לסגל למשחקי ליגת האומות הקרובים נגד ישראל ובלגיה.
אמבאפה מחלים כרגע מפציעה בירך, מה שיכול להסביר את אי-הכללתו, אולם אתמול (שבת) הוא פתח ב-0:2 של ריאל על ויאריאל (השלים 71 דקות לפני שהוחלף על ידי רודריגו). דבר זה הוביל לביקורת משמעותית בצרפת, שנובעת מכך שאמבאפה הוא הקפטן והכוכב של סגנית אלופת העולם, ומצופה ממנו להיות זמין כשהוא כשיר.
1 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
"זה לא נראה טוב". אמבאפה
(צילום: Alex Livesey/Getty Images)
ריאל מנצחת 0:2 את ויאריאל
(באדיבות ONE)
"המסר של אמבאפה ברור: הוא מעדיף את ריאל מדריד", חרץ פרשן RMC Sport וליד אשרשור. "כקפטן, זה לא נראה טוב. דשאן כבר הזיז שחקנים שלא היו מחויבים לחלוטין. הפריבילגיות של אמבאפה בנבחרת צרפת מתחילות להרגיש מופרזות".
עוד לפני המשחק מול וויאריאל, מגן נבחרת צרפת לשעבר פטריס אברה תקף את אמבאפה: "לא הייתי נותן לו את סרט הקפטן של צרפת. נתנו לילד הכל; איך אנחנו מצפים ממנו להתמודד אחר כך? למה כולם מדברים רק עליו? אנחנו היינו אלה שיצרנו את האגדה כי הוא זכה בגביע העולם; עם זאת, בשבילי, אמבאפה לא מתקרב לבנזמה, עם כל הכבוד".
את קמפיין ליגת האומות פתחו הטריקולור בהפסד ביתי מפתיע 3:1 לאיטליה. לאחר מכן הגיע ניצחון 0:2 על בלגיה. מנגד, החבורה של רן בן שמעון עדיין ללא ניצחון במפעל: הפסד 3:1 לבלגיה ו-2:1 לאיטליה.
פורסם לראשונה: 09:10, 06.10.24