ליאור קאסה, שעבר הקיץ בהשאלה ממכבי חיפה לגנואה האיטלקית, רשם הערב (שבת) בכורה במדי קבוצתו במשחק מול יובנטוס, במסגרת המחזור החמישי בסרייה א'. הוא נכנס כמחליף בדקה ה-69 כשקבוצתו הייתה בפיגור 2:0 מצמד שכבש דושאן ולאוחוביץ' (48 פנדל, 55). פרנסיסקו קונססאו (88) כבש את השלישי לגברת הזקנה וקבע את תוצאת המשחק - 0:3.
לאחר שישה מחזורים גנואה צברה 5 נקודות בזכות ניצחון ושתי תוצאות תיקו. קאסה הוא הישראלי השישי בהיסטוריה שמשחק בליגה האיטלקית, הוא עשה את זה ללא קהל ביציעים לאור העובדה שגנואה נענשה במשחק ללא קהל בגלל התפרעות אוהדים.
2 צפייה בגלריה
ליאור קאסה במדי גנואה נגד קפרן תוראם מיובנטוס
ליאור קאסה במדי גנואה נגד קפרן תוראם מיובנטוס
קאסה מול קפרן תוראם מיובנטוס
(צילום: MARCO BERTORELLO / AFP)
2 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך עם שער בכורה בליגת האלופות נגד בנפיקה ליסבון
אוסקר גלוך עם שער בכורה בליגת האלופות נגד בנפיקה ליסבון
שער חמישי העונה בליגה. גלוך
(צילום: AP Photo/Armando Franca)
באוסטריה, אוסקר גלוך כבש צמד ב-0:2 של רד בול זלצבורג נגד אוסטריה וינה, שקיוותה להתאושש מההפסד בדרבי לראפיד אבל אכזבה גם במסגרת המחזור השמיני. הישראלי כבש את הראשון מהנקודה הלבנה (10) מפנדל שגרם אבובקר בארי (אקס בני יהודה) והכפיל עם בעיטה מ-20 מ' (88). לאחר שישה משחקים כמות הכיבושים של גלוך בבונדסליגה האוסטרית עומד על חמישה.
חסן חילו רשם 90 דקות בהפסד 2:0 של ג'ובילו איוואטה לנאגויה גראמפוס במסגרת המחזור ה-32 ביפן. עדן קרצאב שיחק 76 דקות (וספג צהוב) בתבוסה 4:1 לשנדונג טיישאן כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה בליגה הסינית.