שלושה משחקים, שלושה הפסדים. מכבי ת"א נכנעה הערב (חמישי) 2:1 לריאל סוסיאדד "בבית" בבלגרד במחזור השלישי בליגה האירופית ונותרה בלי נקודות. הצהובים נקלעו לפיגור משערים ג'ון פאצ'קו (19) וסרחיו גומס (64), והצליחו רק לצמק בעזרת שער של דור תורג'מן (81), שחזר לשחק אחרי חודש בחוץ כשעלה מהספסל. אושר דוידה, שגם עלה מהספסל ובישל את השער, הורחק (88) ולא יוכל לשחק נגד איאקס במחזור הבא.
המאמן ז'רקו לאזטיץ' סיכם: "במחצית הראשונה היינו קצת ביישנים, עם הכדור ובלעדיו. בפתיחת המחצית השנייה המומנטום היה בצד שלנו והיו לנו דקות טובות, אבל לצערי לא כבשנו בהן. זה משחק שלישי ועדיין אין תוצאות, וזה מאכזב. אנחנו צריכים ללמוד לקחת נקודות למרות שאנחנו משחקים נגד קבוצות חזקות. בסופו של יום הייתה לנו כמות הזדמנויות זהה, אבל הם כבשו פעמיים ואנחנו פעם אחת".
1 צפייה בגלריה
לאזטיץ'
לאזטיץ'
"עדיין אין תוצאות". לאזטיץ'
(צילום: REUTERS/Marko Djurica)
גבי קניקובסקי הוסיף: "בכל המשחקים היינו מצוינים ולא נפלנו מאף יריבה. אנחנו בלי נקודות וזה מאכזב וכואב, אבל זה המצב. אנחנו במומנטום בליגה ואז באה קבוצה כמו סוסיאדד - זה רמות אחרות לצערי, אבל אנחנו נראים טוב ובאים לשחק כדורגל. הנקודות לא מגיעות, אבל הן יגיעו. אייאקס במחזור הבא? כל שחקן חולם להיות באצטדיון ובמשחק כזה, אני מקווה שנשיג שם נקודות".