באיירן מינכן מינתה היום (רביעי) את וינסנט קומפאני לתפקיד המאמן שלה. הבלגי בן ה-38 חתם אצל הענקית עד הבווארית עד ה-30 ביוני 2027, זאת אחרי שבעונה החולפת הוא ירד עם ברנלי מהפרמייר-ליג.
מנכ"ל באיירן יאן-כריסטיאן דרייזן אמר: "כולנו במועדון מסכימים שוינסנט קומאפני הוא המאמן הנכון עבור באיירן ומצפים מאוד לעבוד איתו. מקס אברל וכריסטוף פרוינד (המנהלים הספורטיביים) מעולם לא ויתרו ועבדו בקפדנות כדי למצוא מאמן שיוביל את באיירן להצלחה".
1 צפייה בגלריה
מאמן ברנלי וינסנט קומפאני
מאמן ברנלי וינסנט קומפאני
הזדמנות מפתיעה. קומפאני
(Ian Walton/Reuters)
החתימה הרשמית הגיעה אחרי חודשים שלא הצליחה באיירן למצוא מאמן שיתפוס את מקומו של תומאס טוכל שבשבועות האחרונים התרבו הדיווחים על כך שהוא בדרכו לגרמניה כדי להשלים את העסקה. זאת אחרי שכבר החלו המגעים במהלך השבוע בין באיירן ליו"ר הקבוצה האנגלית, אלן פייס, על גובה הפיצוי עבור התרת החוזה של המאמן.
"לא יכול לחכות יותר לאתגר הזה", אמר המאמן במעמד החתימה. "זהו כבוד גדול עבורי לעבוד עבור המועדון הזה". מהמועדון נמסר: "וינסנט קומפאני הוא המאמן המתאים לבאיירן ומצפים מאוד לעבוד ביחד. קומאפני מייצג בדיוק את רוח הצוות שאנחנו צריכים".
טופ 5 לה ליגה: פרמין לופז עם שער המחזור!
(טבאדיבות ONE)

מקס אברל, המנהל הספורטיבי של באיירן, הוסיף: "אנחנו מאוד מרוצים שהחתמנו ​​את וינסנט קומאפני. בשיחותאיתו גילינו הבנה ברורה. הוא הראה לנו התפקיד מושך אותו ושהוא בהחלט רוצה לקחת את האתגר הזה על עצמו. הוא רעב ומביא איתו הכל: גם כשחקן הוא היה דמות מובילה בכדורגל הבינלאומי, וגם כמאמן. יחד איתו אנחנו רוצים להשיג הרבה בבאיירן - וכמובן להצליח".
הבלגי, בן 38, כאמור, עמד בשנתיים האחרונות על הקווים של ברנלי. בעונתו הראשונה הוא הוביל אותה מהצ'מפיונשיפ לליגה הבכירה, אך בעונה החולפת קבוצתו ניצחה חמש פעמים בלבד וסיימה במקום הלפני אחרון בדרך חזרה לליגת המשנה.