זה היה באוויר כבר לפני מספר חודשים, אך אתמול (שישי) קיליאן אמבאפה הודיע רשמית כי יעזוב את פריז סן ז'רמן בקיץ, ובעולם הכדורגל החלו לספור את הימים לפני ההודעה הרשמית על חתימה בריאל מדריד. במשך שנים דובר על המעבר הענק של הכוכב הצרפתי לבלאנקוס אך זה לא יצא בסופו של דבר לפועל. כעת, נראה ששום דבר לא יעצור את זה.
על פי התקשורת הצרפתית, בפ.ס.ז' ביקשו מנשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, כי ימתינו עם ההודעה על צירופו של אמבאפה ויחכו עם זה עד שכבר לא יהיה שחקן של המועדון. באלופה הצרפתית רואים בכך סוג של "השפלה". ב'ל'אקיפ כתבו: "ההודעה על צירופו של אמבאפה בעודו שחקן פ.ס.ז' היה מוביל לתגובות קשות".
1 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
אמבאפה
(צילום: David Ramos/Getty Images)
כך או כך, העונה של ריאל עדיין לא הסתיימה, ובמועדון מעדיפים לא לעסוק בנושא הזה עדיין. אחרי הניצחון הדרמטי על באיירן מינכן בחצי גמר ליגת האלופות בשבוע שעבר, לקבוצה יש עוד את הגמר נגד דורטמונד ב-1 ביוני ורוצים להתמקד בזה ללא הסחות דעת.
אחד השחקנים של ריאל התייחס בכל זאת להגעתו הצפויה של אמבאפה לברנבאו: "כרגע יש לנו דברים יותר חשובים שמעסיקים אותנו, אבל בכלל לא אכפת לנו ממה שאומרים על האגו הגדול של אמאבפה, ועל איך זה עלול להשפיע על חדר ההלבשה שלנו. בבוא הזמן, נקבל אותו בברכה".

הפרידה הקרה מפ.ס.ז'

על אף שמדובר בכוכב הגדול ביותר של הכדורגל הצרפתי, בטח של סן ז'רמן, נראה כי בצרפת לא ממש התרגשו יתר על המידה מההודעה - שהייתה די קרה. בהודעה עצמה בלטה במיוחד ההתעלמות מהבעלים, נאסר אל-חלאיפי, זאת על רקע היחסים הלא טובים בין הכוכב לבעלים הקטארי.
בדרך לריאל: אמבפה הודיע על עזיבת פ.ס.ז`
(ONE)
המתיחות בין אל-חלאיפי לבין אמבאפה החלה עוד לפני כן, ובלטה במיוחד לפני משחק הגומלין בין פריז סן ז'מן לדורטמונד. על פי 'לה-פריזיאן', הבעלים ערך שיחה עם שחקני הקבוצה, בעוד אמבאפה נעדר בכוונה על מנת להימנע ממפגש עם אל-חלאיפי.
בנוסף, בתקשורת הצרפתית טוענים כי מעמדו של אמבאפה בקרב האוהדים נמצא בשפל. הפרשן דניאל ריולו, טוען כי "הוא אפילו לא בין חמשת השחקנים האהובים בפ.ס.ז'".
בתקשורת הצרפתית דווח גם כי בפ.ס.ז' כבר מסתכלים הלאה, ובונים על הכסף הרב שייחסך להם בעקבות עזיבתו של אמבאפה להחתמתם של מספר שחקנים בכירים לקראת העונה הבאה.