זה לא סוד שהחלום הגדול (ואולי היחידי) שנותר ללאו מסי הוא לשחק במדי ניואלס אולד בויס, הקבוצה בה גדל עד שעבר לברצלונה בגיל 13. כעת חצי חלום התגשם, כשאינטר מיאמי, קבוצתו של "הפרעוש", הודיעה הלילה (בין שני לשלישי) רשמית על קיומו של משחק ידידות בין המועדונים ב-15 בפברואר בארה"ב.
האהבה של מסי בן ה-36 לניואלס ידועה, ולא מעט האמינו בשנה שעברה שהכוכב הארגנטינאי יסגור מעגל ויחתום בה עד לפרישה. עוד לפני שהצטרף ל-MLS, מסי הגיע בקיץ האחרון לרוסאריו והשתתף במשחק הוקרה למקסי רודריגס שנערך מול ניואלס, באצטדיונה הביתי. באותו משחק זכה מסי לקבלת פנים מצמררת והחזיר לקהל עם שלושער.
3 צפייה בגלריה
מסי אינטר מיאמי נאשוויל
מסי אינטר מיאמי נאשוויל
משחק מרגש. מסי
(צילום: James Gilbert/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
מסי במחווה למראדונה
מסי במחווה למראדונה
מסי במחווה למראדונה עם חולצתו במדי ניואלס, אי שם בנובמבר 2020
(צילום: רויטרס)
"עבר הרבה מאוד זמן מאז הפעם האחרונה שחגגתי יום הולדת ברוסאריו עם המשפחה והחברים הקרובים שלי. זו הפעם הראשונה שאני חוגג יום הולדת כאלוף עולם, וזה הופך את זה לעוד יותר מיוחד", אמר מסי במהלך אותו משחק.
וזה לא רק זה. כזכור, נובמבר 2020, עוד כשכיכב בברצלונה, חגג מסי שער עם חולצה של דייגו מראדונה בניואלס אולד בויס, לזכרו של הכדורגלן האגדי שהלך לעולמו. עכשיו הוא יפגוש את האקסית במשחק שייערך באצטדיונה הביתי של מיאמי.
3 צפייה בגלריה
אימן ושיחק בניואלס. מרטינו
אימן ושיחק בניואלס. מרטינו
אימן ושיחק בניואלס. מרטינו
(צילום: רויטרס)
אגב, המשחק מול ניואלס יהיה מיוחד גם למאמנו של מסי במיאמי, טאטה מרטינו, שזכה עם הקבוצה כשחקן בארבע אליפויות בסוף שנות ה-80 ותחילת ה-90 והוסיף אחת נוספת כמאמן שלה ב-2013. "אני אשמח לקבל את פני ניואלס האהובה שלי לביתנו כאן במיאמי. זה יהיה משחק מיוחד בגלל כל מה שניואלס אומרת עבורי", אמר מרטינו.