אחרי מצעד הזכייה החגיגי בליגת האלופות, לעיני כחצי מיליון איש שקיבלו את פני השחקנים, בריאל מדריד מתכוננים לקראת ההכרזה הרשמית על החתמתו של קיליאן אמבאפה. כזכור, אתמול (ראשון) דיווח העיתונאי פבריציו רומאנו כי החלוץ הצרפתי כבר חתם, וכעת ב'אס' טוענים כי ההודעה הרשמית עשויה להגיע עוד היום ולכל היותר במהלך השבוע הקרוב.
כך או כך, אמבאפה יוצג באופן רשמי במדי הבלאנקוס במהלך חודש יולי, לאור העובדה שחוזהו בפריז סן ז'רמן מסתיים ב-30 ביוני וגם כדי לעשות זאת אחרי אליפות אירופה הקרובה שתתחיל בעוד 11 ימים. בתקשורת הספרדית טוענים כי המטרה של ריאל היא להודיע על החתמת הסופרסטאר הצרפתי לפני משחק הידידות של נבחרת צרפת נגד לוקסמבורג, שייערך ב-5 ביוני.
1 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה חותם לאוהד עם חולצה של ריאל מדריד
קיליאן אמבאפה חותם לאוהד עם חולצה של ריאל מדריד
כולם מחכים. קיליאן אמבאפה חותם לאוהד עם חולצה של ריאל מדריד
(FRANCK FIFE / AFP)
אמבאפה סיים שבע עונות נהדרות במועדון הפאר הצרפתי בהן הפך למלך השערים שלה בכל הזמנים עם 255 כיבושים. הוא זכה איתה בשש אליפויות בצרפת, אבל לא הוביל אותה לזכייה בליגת האלופות.
אמבאפה נחשב בעיניי רבים לשחקן הטוב בעולם כיום והספקולציות על מעברו לברנבאו פורסמו ללא הפסקה בשנתיים האחרונות. הוא כבר זכה עם צרפת במונדיאל 2018 כשהיה בן 20, והיה אחד משחקניה הבולטים באותו טורניר. במונדיאל האחרון ב-2022 בקטאר הוביל את הטריקולור לגמר כשהוא כובש שמונה שערים (מלך שערי הטורניר), כולל שלושער בגמר מול ארגנטינה - שלא הספיק לצרפת שהפסידה בפנדלים לאו מסי וחבריו.
בנוסף, הוא הפך לשחקן השני בהיסטוריה שכובש שלושער בגמר המונדיאל, מאז ג'ף הרסט האנגלי ב-1966. בגיל 25 בלבד, אמבאפה כבר כבש 46 שערים במדים הלאומיים, מקום שלישי בכל הזמנים - 11 שערים פחות מאוליבייה ז'ירו שנמצא בפסגה.

הקבוצה הציגה את הגביע בפני הקהל המשולהב

כאמור, ריאל מדריד שבה אתמול לספרד לאחר הזכייה ה-15 בתולדותיה בליגת האלופות וזכתה לקבלת פנים חגיגית. יותר מחצי מיליון אוהדים הציפו את הרחובות.
טוני קרוס נפרד מהקהל של ריאל בפעם האחרונה: "אני אוהב אתכם, איך אפשר שלא? תודה לכם על הכל השנים, הייתי כ"כ מאושר כאן", אמר הקשר הגרמני. דני קרבחאל, שכבש שער בגמר, הוסיף: "אני מאוד שמח, כבשתי בגמר ליגת האלופות - זה חלום שהתגשם. לחיים שלי אין משמעות בלי ריאל מדריד".
המאמן קרלו אנצ'לוטי שוב עישן סיגר, במה שהפך כבר למסורת בחגיגות תארים של ריאל מדריד: "אני אוהב לעשות את זה, ככה אנחנו חוגגים, זה כיף", אמר המאמן האיטלקי. לוקאס ואסקס הוסיף: "הכל בזכות הקהל המדהים שלנו, זכינו בזכות הדחיפה שלכם לאורך כל הדרך. עכשיו נחשוב על הגביע ה-16".
בתאבון: 10 הבישולים היפים העונה בספרד
(ONE)