כריסטיאנו רונאלדו נחת היום (שני) באיראן וגרם לטירוף מוחלט בטהרן. הכוכב בן ה-38 הגיע יחד עם קבוצתו אל-נאסר לקראת המשחק במחזור הראשון של ליגת האלופות של אסיה מול אלופת איראן פרספוליס, וזכה לכבוד מלכים - ולצד זאת אלפי אוהדים שפרצו למלון בו הוא מתארח וגרמו לכאוס.
כשכריסטיאנו רונאלדו נחת הוא התקבל ע"י נציגים רשמיים של הקבוצה יחד עם נציגי השלטון באיראן, שהעניקו לו שטיח ענק. גם חברו לקבוצה סאדיו מאנה קיבל את המתנה הביזארית הזו. טהרן התמלאה בשלטי חוצות עם ברכות לרונאלדו ואל-נאסר על הגעתם. אלפי אוהדים הגיעו לשדה התעופה כדי לראות את רונאלדו בגודל טבעי, ואף עקבו אחריו למלון. כוחות האבטחה לא הצליחו לעצור את אלפי האוהדים, שפרצו לבית המלון. אולם כעבור דקות ספורות האוהדים התפנו.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו והשטיח
(צילום: EPA/FC PERSEPOLIS)
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו נוחת בטהרן
(צילום: EPA/FC PERSEPOLIS)
השלטון האיראני חסם את הגישה לרשתות החברתיות המובילות, אבל כדי לאפשר לרונאלדו וחבריו לתעד את הביקור בטהרן, האיראנים כופפו מעט את הכללים - הם חילקו לאורחים הנוצצים כרטיס "סים" מיוחד שמאפשר לעקוף את החסימה של הרשתות החברתיות באיראן.
האצטדיון שיארח את המשחק מחר מכיל 80,000 מקומות, אך ייערך ללא קהל. כמו כן, לכבוד ליגת האלופות האסייתית הותקנה בו מערכת VAR. רונאלדו פתח את העונה בליגה הסעודית בצורה מצוינת עם שבעה שערים וארבעה בישולים בחמישה משחקים.