בעלים קפריזיים של קבוצות כדורגל יש בכל העולם, וחלקם עושים דברים פזיזים בלי לחשוב עליהם פעמיים. מקרה בדיוק כזה התרחש אתמול (ראשון) בסיום התבוסה של מונפלייה 5:0 למארסיי בליגה הצרפתית.
חצי שעה לאחר שנועלת הטבלה ספגה חמישייה משפילה, נשיא המועדון לורן ניקולין עלה לשידור טלוויזיוני והודיע בלי לחשוב פעמיים: המאמן מישל דר זקריאן מפוטר.
1 צפייה בגלריה
מאמן מונפלייה
מאמן מונפלייה
המאמן המפוטר, מישל דר זקריאן
(צילום: Miguel MEDINA / AFP)
ניקולין, שידוע בפה הגדול שלו, הסביר את הפיטורים בשידור ישיר: "אני כאן כדי להגיד לכם שסיימתי את חוזהו של מישל דר זקריאן. הוא כבר לא המאמן של מונפלייה. אחרי ההופעה והגישה מצד השחקנים שראיתי הערב, הרגשתי חובה להתערב ולסיים את שיתוף הפעולה בינינו. זה לא נעשה בקלות, כי הוא מישהו שאני מעריך מאוד. אבל אלו החיים, המועדון לפני הכל".
ניקולין אף טען כי לא חשב כלל על מחליף: "אין שום דבר מתוכנן לעתיד כרגע. שום דבר לא היה צפוי. אני מתבייש על התבוסה 5:0 ומה שזה גרם לאוהדים שלנו. אמרתי לשחקנים שלי בחדר ההלבשה, הם פיטרו את המאמן. אלו הם החיים בכדורגל, כשהתוצאות לא טובות, קל יותר להחליף מאמן מאשר 25 שחקנים".
מונפלייה מדורגת במקום האחרון עם 4 נקודות בלבד, אחרי שלחובתה נרשמו כבר 26 שערים בשמונה מחזורים. עבור דר זקריאן בן ה-61 מדובר בקדנציה שנייה במונפלייה ממנה הוא מפוטר. "אני מצפה לראות דברים שונים לחלוטין החל מהמשחק הבא. אחרת, יהיו צעדים נוספים, הבהיר ניקולין.
פורסם לראשונה: 11:00, 21.10.24