יובנטוס ספגה הערב (שלישי) הפסד מביש בתום תצוגה רעה מאוד. הגברת הזקנה הפסידה 2:0 למכבי חיפה ואיבדה סיכוי מעשי לעלות לשמינית גמר ליגת האלופות.
מאמן יובה מסימיליאנו אלגרי אמר: "אני לא הולך להתפטר, אין שום סיכוי, יש לי אתגר עכשיו. כשזה הופך להיות קשה יותר, זה גם יפה יותר".
"לרוע המזל, דברים כאלה קורים בכדורגל", אמר אחרי המשחק חואן קואדרדו, "אנחנו צריכים לנסות לחזור לעצמנו כמה שיותר מהר, להרים את הראש ולהתרכז בליגה עכשיו. אנחנו יכולים לצאת מהמצב הזה רק אם נישאר מאוחדים. יש סכנה של הדחה, אבל אנחנו יכולים לצאת מהמצב הזה אם נישאר ביחד. כל עוד יש סיכוי, אנחנו חייבים להאמין עד הסוף, להמשיך לעבוד, לתת 100% ולקוות שהדברים ישתנו".
1 צפייה בגלריה
מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס
מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס
סוף הדרך? אלגרי
(צילום: גיל נחושתן)
הקולומביאני התייחס גם למצבו של מסימיליאנו אלגרי, שנמצא כמובן בסכנת פיטורים, ואמר: "המאמן עושה הכול כדי להחזיר אותנו לעניינים, אנחנו השחקנים אשמים במצב יותר ממנו. אנחנו צריכים לתת יותר וזה מתחיל מאיתנו המנוסים יותר. אנחנו צריכים לשמור על אמונה בעצמנו. הצלחנו לצאת מהרבה מצבים קשים בעבר ואני חושב שזו הזדמנות לעשות את זה שוב".
נשיא יובנטוס אנדראה אניילי התייחס לעתידו של המאמן מסימיליאנו אלגרי ואמר: "זה לילה קשה בתקופה רעה. זו אחת התקופות הכי קשות וזה רגע לקחת אחריות, בגלל זה אני כאן ומדבר. אני חש בושה ממה שקורה. אני כועס. זה לא עניין של אדם אחר כרגע. אנחנו נבוכים ומתנצלים בפני האוהדים שלנו כי אנחנו יודעים שהם מרגישים מבוישים כרגע. אלגרי הוא מאמן יובנטוס ויישאר מאמן יובנטוס. זו לא אשמתו של המאמן שאנחנו לא מנצחים באף תיקול במגרש. יובנטוס תמיד מעריכה את המצב בסוף העונה. אף פעם לא שקלתי לפטר מאמנים במהלך העונה ואני אמשיך כך".