ריאל מדריד הציבה דד-ליין לפ.ס.ז' בכל הקשור לעסקת קיליאן אמבאפה: תחזירו תשובה עד יום שני ב-19:00, אחרת העסקה מבוטלת. כך דווח ב"אל צ'ירינגיטו", תכנית הטלוויזיה המוערכת בספרד.
אחרי שכבר הכל היה נראה כסגור, הפריזאים מערימים קשיים ועל-פי מספר דיווחים, עוד לא החזירו כלל תשובה להצעה האחרונה של הבלאנקוס: צ'ק על סך של 180 מיליון אירו (170 מיליון דמי העברה ו-10 מיליון נוספים המותנים בבונוסים שונים).
3 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
מתי הסאגה הזו תסתיים? אמבאפה
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
אמבאפה עם לאונרדו
אמבאפה עם לאונרדו
לאונרדן כבר הצהיר שאמבאפה רצה לעזוב
(צילום: AFP)
ואם זה לא מספיק, אמבאפה ייכלל הערב (ראשון, 21:45) בסגל פ.ס.ז' למשחקה מול ריימס, במה שעשויה להיות גם הבכורה של לאו מסי במדי קבוצתו החדשה. אמבאפה אף העלה פוסט לאינסטגרם, בו הוא נראה מחויך למדי לצד מסי והעלה הרבה השערות בנושא, בעיקר אצל אוהדי ריאל מדריד.
"קיליאן לא אמר לי שהוא רוצה לעזוב את פ.ס.ז'", הפתיע אתמול מאמן הקבוצה, מאוריסיו פוצ'טינו. בריאל מדריד, מהעבר השני, מעדיפים לא לדבר יותר על הסאגה של הקיץ. השאלה הראשונה שהופנתה לקרלו אנצ'לוטי, אחרי ה-0:1 של ריאל בסביליה מול בטיס, הייתה אחת: מתי נראה את אמבאפה בברנבאו? "מעדיף לדבר על המשחק", אמר המאמן. "כל מה שקשור לאמבאפה נמצא באחריותה של ההנהלה, אני אפילו לא מודע לכל מה שקורה".
הפוסט שהעלה אמבאפה באינסטגרם. יטרוף את הקלפים?
שחקן העבר האגדי של הבלאנקוס וכיום מהמשפיעים במועדון, אמיליו בוטרגניו, הוסיף: "אנחנו מבינים את הציפיות של האוהדים, מבינים שכולם מדברים על המעבר הזה, אבל כרגע אין לנו שום דבר חדש לומר בנושא".
אמבאפה, למי ששכח, בסך הכל בן 22, ומחזיק במספרים מטורפים לחלוטין. ב-273 משחקים שלו בקריירה הוא כבש 177 שערים ובישל 95 נוספים. רשימת התארים שלו פשוט מדהימה. 4 אליפויות צרפת, 3 גביעים ואסור לשכוח גם את הזכייה במונדיאל עם צרפת.
3 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
דום שתיקה. אנצ'לוטי
(צילום: getty images)