באיטליה ממשיכים להתכונן למשחק הביתי נגד ישראל בליגת האומות ביום שני (21:45). בתום שלושת המחזורים הראשונים בדרג 1 של ליגת האומות, מסתמן כי האיטלקים נמצאים בכושר הטוב ביותר בבית 2, לפחות על פי התוצאות והיכולת. האזורי צועדים במקום הראשון עם שני ניצחונות ותיקו, כאשר במשחק האחרון איבדו יתרון 0:2 מול בלגיה בדרך ל-2:2.
הקשר, דוידה פראטזי, המשחק באינטר, התייחס למשחק נגד החבורה של רן בן שמעון: "זה משחק חשוב מאוד. אנחנו חייבים לשמור על המקום הראשון בבית, ומקווים שהמשחק בין צרפת לבלגיה יסתיים בתיקו. ישראל היא נבחרת טובה בכל הקשור לאיכות. נצטרך לעבוד קשה כדי להשיג תוצאה טובה. האצטדיון באודינה מעלה זיכרונות נעימים, אבל לא יהיה משחק קל".
1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת איטליה דוידה פראטזי
שחקן נבחרת איטליה דוידה פראטזי
"לא יהיה קל". דוידה פראטזי
(REUTERS/Ciro De Luca)
בנוסף, פראטזי נשאל בנוגע לאווירה הנפיצה סביב ישראל כמדינה: "למען האמת, אנחנו לא ממש מדברים על זה יותר מדי. מבחינה אישית, אני מקווה שהכול יעבור בשלום. אני מאמין שלא אמורה להיות בעיה".
על השינוי שחל בו מאז שלוצ'יאנו ספאלטי מונה למאמן הנבחרת האיטלקית: "ניהלנו שיחה והוא אמר לי שיש לו הרבה כבוד אליי, אבל שהוא מתכוון גם 'להציק' לי הרבה. הוא ראה בי משהו שהוא אהב ולאחרונה הביקורת שלו כלפיי פחתה בגלל שאני עושה את כל מה שהוא מבקש".
כמו כן, פראטזי נשאל על מוקדמות גביע העולם (ייצאו לדרך במרץ 2025) אחרי שהאיטלקים נעדרו מהמונדיאל הקודם: "אנחנו לא צריכים להתייחס לזה כאובססיה, למרות שלא השתתפנו במונדיאל ב-2022. מצד שני, נראה שזו כן הולכת להיות אובססיה בגלל שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לא לעלות שוב. הסיבה שאנחנו לוקחים ברצינות את הקמפיין בליגת האומות היא שהתוצאות כאן יכולות להשפיע על ההגרלה שלנו במוקדמות המונדיאל".
"אנחנו מתכוונים לעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי לסיים במקום הראשון בבית בליגת האומות וכך לקבל יריבות נוחות יותר בשלב הבתים במוקדמות גביע העולם. בכל מקרה, אנחנו לא יכולים להרשות לעשות טעויות, זה כל מה שאפשר להגיד".