המחזור השני של שלב הבתים במונדיאל הנשים ממשיך היום (רביעי). יפן וספרד ניצחו במשחקיהן, ובכך הפכו לעולות הראשונות לשמינית הגמר, כשכל אחת מהן עם 6 נקודות. ספרד היא זו שכרגע ניצבת בראש בית 3 בזכות הפרש שערים עדיף (8+ לעומת 7+ של יפן), והן יפגשו ביום שני (10:00) לקרב על המקום הראשון. ב-15:00 תפגוש האלופה האולימפית קנדה את אירלנד במסגרת בית 2.
עוד על מונדיאל הנשים

יפן - קוסטה ריקה 0:2

אחרי ה-0:5 הנהדר על זמביה, אלופת העולם מ-2011 והסגנית מ-2015 רשמה עוד ניצחון עם שער נקי. היפניות שלטו במשך כל המשחק, אך התספקו במחץ של שתי דקות בלבד, כאשר מינה טנאקה בישלה להיקארו נאומוטו (25) ולאאובה פוג'ינו (27). טנאקה כבר עם שלושה בישולים ושער בטורניר.
2 צפייה בגלריה
שחקניות נבחרת יפן
שחקניות נבחרת יפן
בשמינית הגמר. שחקניות נבחרת יפן
(צילום: Lars Baron/Getty Images)

ספרד - זמביה 5:0

אחרי ה-0:3 על קוסטה ריקה, הספרדיות התפוצצו על זמביה ותפסו את ראש הבית. ג'ניפר הרמוסו כבשה צמד (13, 74) ואלבה רדונדו כבשה שני שערים שאושרו רק אחרי בדיקה ב-VAR (69 ו-86), לפני שטרסה אביירה פתחה את החגיגה (9). זמביה, שמחזיקה במאזן שערים של 10:0 בהופעת הבכורה שלה בטורניר, תחפש שער בכורה מול קוסטה ריקה.
2 צפייה בגלריה
שחקניות נבחרת ספרד חוגגות
שחקניות נבחרת ספרד חוגגות
השיגו את התוצאה הרצויה. שחקניות נבחרת ספרד חוגגות
(צילום: Saeed KHAN / AFP)

קנדה - אירלנד 1:2

האלופה האולימפית עוד פיגרה משער של קת'י מקייב (4), אבל ידעה להפוך. מייגן קונולי השוותה בשער עצמי (45) ואדריאנה לאון ניצחה (53).