עונת 2023/24 הסתיימה בצורה עגומה עבור כריסטיאנו רונאלדו. אל-נאסר שלו הפסידה בפנדלים בגמר הגביע הסעודי ליריבה הגדולה אל-הילאל וסיימה עונה ללא תארים. רונאלדו ירד מהמגרש בדמעות.
זה היה משחק סוער שנגמר ב-1:1 בתום 120 דקות, והוכרע בפנדלים לטובת אל-הילאל. אל-הילאל ספגה שני כרטיסים אדומים (עלי אל בולאהי וקאלידו קוליבאלי), אל-נאסר החזירה עם אדום אחד של השוער דויד אוספינה. במצב של 0:1 לאל-הילאל, רונאלדו בעט מספרת אדירה לקורה ובסופו של דבר היה זה איימן יחיא שהשווה את התוצאה בדקה ה-89. בדו-קרב הפנדלים, רונאלדו מצא את הרשת, אבל משרי אל נמאר החמיץ ונתן לאל-הילאל את התואר. בסיום, רונאלדו פרץ בבכי שלא הפסיק גם במהלך חלוקת המדליות, כשאוהדים היריבים הקניטו אותו עם קריאות "מסי, מסי, מסי".
1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
התפרק בסיום. כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: REUTERS/Stringer)
ניימאר, שלא משחק באל-הילאל כבר תקופה ארוכה בגלל פציעה, היה ביציע ונראה משועשע מאוד מכל הסיטואציה שקרתה לרונאלדו. הברזילאי נראה מצלם את האוהדים ששרו נגד רונאלדו, וירד לדשא בסיום כדי לחגוג עם השחקנים את התואר. מנכ"ל אל נאסר אישר בסיום כי כריסטיאנו רונאלדו לא מתכוון לעזוב את סעודיה בקיץ, ובכוונתו להשלים את החוזה שנגמר ב-2025. רונאלדו עצמו אמר מוקדם יותר העונה כי אין לו כוונה לחזור לשחק באירופה
הפנומן הפורטוגלי בן ה-39 והגיע ל-35 שערים העונה, שיא כל הזמנים בליגה הסעודית. אבל לא הביא לקבוצתו תואר רשמי. כעת יתפנה להכנות עם נבחרת פורטוגל לקראת יורו 2024, שעשוי להיות הטורניר הגדול האחרון שלו עם הנבחרת.