דניאל פרץ ערך היום (שבת) את אימון הבכורה שלו בבאיירן מינכן. אחרי שאתמול חתם לחמש שנים באימפריה הגרמנית, השוער הישראלי נכנס לעניינים. זה היה האימון המסכן של באיירן לקראת המשחק מחר (ראשון, 18:30) נגד אוגסבורג באליאנץ ארנה, במסגרת המחזור השני בבונדסליגה. אבל פרץ לא יהיה בסגל שכן הוא נרשם מאוחר מדי, וסוון אולריך יוצב בהרכב של תומאס טוכל.
המעבר הענק של דניאל פרץ - כתבות נוספות:
המעבר של פרץ זוכה ללא מעט התייחסות בתקשורת הגרמנית. ב"בילד" ציינו כי אחת הסיבות העיקריות להגעתו של פרץ היא רצונו של המאמן תומאס טוכל ומדגישים את שיחת הטלפון בין השניים, בה שיכנע טוכל את פרץ כי בבאיירן בונים עליו לעתיד. במסיבת העיתונאים לפני המשחק נגד אוגסבורג אמר המאמן הגרמני: "מתרגשים שיש לנו כישרון צעיר עם אופי נחמד. עקבנו אחריו תקופה ארוכה וכמובן שהוא היה טוב מאוד ביורו הצעירות. זה השלב שהבנו שהוא מתאים לנו. יש לו אישיות ומנטליות חזקה".
5 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
דניאל פרץ. אימון ראשון
(צילום: באיירן מינכן)
5 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
ממכבי ת"א לבאיירן מינכן
(צילום: באיירן מינכן)
5 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
(צילום: באיירן מינכן)

5 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
דניאל פרץ
(צילום: באיירן מינכן)
באתר Sport1 כתבו: "באיירן מינכן מצאה שוער סוף-סוף. זה לקח הרבה זמן, אבל בסופו של דבר שיאנית הזכיות באליפות גרמניה החתימה את השוער הישראלי, שהגיע ממכבי ת"א. השידוך בין הצדדים יכול לעבוד נהדר". עוד נכתב באתר כי "בהתחלה פרץ יהיה אחרי סוון אולריך ברוטציה, אבל אחרי שמנואל נוייר יחזור, הוא לאט-לאט יהפוך לשוער השני. בבאיירן מאמינים שכבר עכשיו פרץ ברמה של אולריך"
ב"אתלטיק" כתבו על פרץ: "הוא השוער השלישי בתולדות הקבוצה שלא נולד בגרמניה. הוא צעיר, גבוה, זריז, בטוח בעצמו כשהוא עם הכדור ומצוין בעצירת פנדלים. באליפות אירופה עד גיל 21 שנערכה בקיץ האחרון הוא עצר שלוש בעיטות מהנקודה הלבנה, כולל שתיים במשחק אחד נגד גרמניה בשלב הבתים. באיירן לא הבטיחה לו כלום, אבל הוא יקבל את ההזדמנות להוכיח את עצמו".

"משחק קצת כמו קסיאס"

באתר הרשמי של הבונדסליגה העלו כתבת פרופיל נרחבת על השוער וציינו: "באיירן החתימה את האדם שעשה סיוטים ליוסופה מוקוקו ויסיק נגנקאם בזכות ההופעות ההרואיות שלו ביורו הצעירות. פרץ הציג את עצמו לכדורגל הגרמני עם הופעת ענק מול גרמניה ושיתופו ביורו השתלם".
באתר טענו כי פרץ "משחק קצת כמו איקר קסיאס. הוא אלוף בעצירת פנדלים ושוער שיודע לעוף מפינה אחת לאחרת. מדובר בשוער מודרני שמצוין עם הכדור".
5 צפייה בגלריה
החגיגה בכחול-לבן
החגיגה בכחול-לבן
"ההופעה ביורו השתלמה". פרץ במדי הנבחרת הצעירה
(צילום: EPA/YURI KOCHETKOV)
מעבר לכך, בתקשורת הגרמנית התייחסו גם לזוגיות של השוער עם נועה קירל, שהתפרסמה בעולם לאחר שהגיעה למקום השלישי באירוויזיון האחרון עם השיר יוניקורן: "עובדה זוהרת נוספת לגבי פרץ, היא שזוגתו היא נועה קירל בת ה-22, שכיכבה בתחרות האירוויזיון. יש לה 1.8 מיליון עוקבים באינסטגרם, והיא בהחלט עשויה להשיג עוד לאור המעבר של בן הזוג שלה לבאיירן".
פורסם לראשונה: 07:00, 26.08.23