בעוד לאו מסי נהנה מהחיים במיאמי, כריסטיאנו רונאלדו עסוק בלשבור שיאים. היריב החדש שלו הוא מיסטר ביסט.
רונאלדו כבר אינו השחקן הכי טוב בעולם, אבל עדיין מלך האינטרנט. תוך 24 שעות ערוץ היוטיוב החדש שלו הגיע ליותר מ-25 מיליון מנויים/נרשמים (או בשפת היוטיוב, "עשו לו סאב"). המעריצים שמו לעצמם מטרה - לעזור לרונאלדו להגיע ליותר מ-311 מיליון מנויים ולשבור את השיא של ג'ימי דונלדסון, הידוע יותר בכינוי "מיסטר ביסט". דונלדסון עלה לגדולה כי ספר בשידור חי עד 100 אלף, ולאחר מכן עבר לחלק סכומי כסף גדולים לאנשים זרים ברחוב, מאלף דולר עד 100 אלף דולר. לאחרונה עלו נגד מיסטר ביסט טענות שונות בנוגע לגזענות, ועל כך שהאנשים בסרטונים לא מקבלים את הכסף (וואו, באמת? תודה שגיליתם לנו). ספק אם רונאלדו או כל אדם מעל גיל 25 מודע לסערה הזאת, שבאה לכוכב הפורטוגלי בתזמון מושלם.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
ברוך הבא ליוטיוב. כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: Yasser Bakhsh/Getty Images)
2 צפייה בגלריה
מיסטר ביסט
מיסטר ביסט
יפסיד את הבכורה? מיסטר ביסט
(צילום: (AP Photo/Rebecca Blackwell)
עכשיו האינטרנט שונא את מיסטר ביסט, והמעריצים מתים שרונאלדו יעקוף אותו. יש שידור חי ביוטיוב שסופר לרונאלדו את מספר הנרשמים בערוץ החדש, והמספרים לא מפסיקים לעלות. רונאלדו לא קידם את הערוץ החדש שלו בצורה משמעותית, בסך הכל העלה פוסט לאינסטגרם וכתב לעוקביו להגיע ליוטיוב. הם נוהרים לשם, מקניטים את מיסטר ביסט בתגובות, וקוראים לאחרים לעזור לשבור את השיא.

בעיטות חופשיות עם הילד

הערוץ החדש של רונאלדו היה מוכן עם כמה סרטונים, ונראה שהכוונה שלו היא ליצור מעין גרסה משלו ל"משפחת קרדישאן" – יומן שיתעד את חיי משפחתו המושלמים והנוצצים, עם סוגי סרטונים שרואים אצל הרבה כוכבי יוטיוב כמו "את מי אני אוהב יותר" ותחרויות בין בני המשפחה. במקרה של רונאלדו מדובר בתחרות בעיטות חופשיות עם הבן שלו, שם כריסטיאנו כבש לראשונה ממצב נייח מאז ימי ריאל מדריד. בפורטוגל עדיין בוכים על כך שנתנו לו לקחת את כל הבעיטות החופשיות ביורו האחרון, והם לפחות יוכלו למצוא נחמה בסרטון הזה.
התוכן של רונאלדו נראה מאוד מבוים ומצולם טוב מדי ביחס לסרטונים "אותנטיים", אבל זה לא מפריע לאף אחד. נראה שרונאלדו רוצה להפוך לאימפריית ריאליטי, כאשר בתזמון מושלם נוסף יצא גם הפרומו לעונה השלישית של "אני ג'ורג'ינה רודריגס" – סדרת הדוקו-ריאליטי האיומה בכיכובה של אשתו, שנטפליקס מתעקשת להמשיך לשדר. זו סדרה שמצליחה להיות גרועה אפילו יחסית לז'אנר המלוקק שלו היא שייכת, פרסומת ארוכה לג'ורג'ינה ורונאלדו, ללא מודעות עצמית וללא הומור. כנראה בגלל זה היא ורונאלדו כל כך מתאימים.
כשחושבים על זה, למה רונאלדו בכלל הפך לכוכב ענק גם ברשת? זה לא שהוא ידוע כפה גדול כמו דייגו מראדונה או ניחן בחוש הומור ייחודי. האישיות שלו מורכבת מאימונים מפרכים בחדר כושר, ועכשיו הוא מבקש מעוקביו לצפות בעוד תוכן מתוסרט מטעמו. זה בטח לא יהיה גילטי פלז'ר כמו "הקרדשיאנס".
רונאלדו לא היה מעלה את הערוץ הזה אם הוא עדיין היה משחק באירופה, או מרגיש שהקריירה שלו בחיים. הוא כבר רואה את הסוף. הוא אמר במספר הזדמנויות שהוא רוצה לשחק עד גיל 42, זה אומר שיש לו עוד שלוש שנים בערך. הליגה הסעודית כבר לא תהפוך לאחת הטובות בעולם, כפי שהוא ניבא, לאף אחד לא אכפת ממה שהוא עושה שם, נשאר רק לנסות להישאר בתודעה דרך הרשתות החברתיות. אפשר לומר בוודאות שהוא ינפץ את שיאו של מיסטר ביסט, אבל כולם יודעים שהוא היה מחליף את ההישג הזה בשערים בליגה בה אנשים צופים.
פורסם לראשונה: 01:30, 23.08.24