בשנים האחרונות ריאל מדריד עובדת קשה מאוד בלהחתים כישרונות צעירים טרם הפריחה שלהם, כשהדוגמה הבוטלת ביותר היא של ויניסויס, שנרכש מפלמנגו הברזילאית עבור 45 מיליון אירו כשבוע לפני שחגג 18.
היום (חמישי), אלופת אירופה ביצעה החתמה דומה נוספת, כשאנדריק חתם בקבוצה עד 2027 עם אופציה לשלוש שנים נוספות. הוא יצטרף ב-2024, אז יהיה בן 18. ריאל מדריד ממש לא הייתה הקבוצה היחידה שניסתה לשים את ידה על אנדריק, כשעל פי הדיווחים גם ברצלונה, מנצ'סטר יונייטד פריז סן ז'רמן וקבוצות נוספות - הביעו בו עניין.
אנדריק בן ה-16 משחק בקבוצה עד גיל 20 של פלמייראס, ומאז שניימאר היה בגילו, לא זכור ברזילאי כה מוכשר שריכז עניין גדול כל כך. הוא משחק בעמדת החלוץ ויכול לשחק גם בכנף ימין ושמאל. הוא ניחן בדריבל מרשים, טיפול נהדר בכדור וגם מספק מספרים. העונה כבר רשם שבע הופעות במדי הקבוצה הבוגרת, במהלכן כבש שלושה שערים והוסיף בישול אחד. ב"אס" נטען כבר מזמן שהחלוץ יכול להיות הויניסיוס הבא, ובעוד כמה שנים הם גם עשויים לשתף פעולה.
לפי הדיווחים שקדמו להודעה הרשמית, ריאל מדריד תשלם 60 מיליון יורו עבור אנדריק, כשהסכום הכולל כולל הבונוסים הגיע עד ל-70 מיליון יורו. לפי הודעת המועדון אנדריק יגיע כבר בימים הקרובים למתחם האימונים של הקבוצה על מנת לערוך סיור ולבקר במקום אליו יצטרף בעוד כשנה בחצי.