אל-נאסר, קבוצתו הסעודית של כריסטיאנו רונאלדו, שוקלת לבקש להעביר למדינה ניטרלית את המשחק הקרוב שלה בליגת האלופות של אסיה מול אסתקלאל מאיראן, שאמור להתקיים ב-22 באוקטובר בטהרן, כך לפי הדיווחים בכלי תקשורת רבים.
לפי הדיווחים, במועדון מודאגים מהמתיחות הגוברת במזרח התיכון, במיוחד מהסכסוך בין ישראל, לבנון ואיראן, אשר עלולה להשפיע על בטיחותם וביטחונם של השחקנים והצוות. כזכור, איראן תקפה ישראל ביום שלישי האחרון עם ירי של 181 טילים, ולאחר מכן ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי "איראן עשתה טעות גדולה, ותשלם עליה".
1 צפייה בגלריה
שחקן אל-נאסר כריסטיאנו רונאלדו
שחקן אל-נאסר כריסטיאנו רונאלדו
אל-נאסר חוששת להגיע לאיראן. רונאלדו
(REUTERS/Hamad I Mohammed)
"אנו עוקבים מקרוב אחר המצב ונעבוד בימים הקרובים כדי להעביר את המשחק למקום ניטרלי", אמר מקור מאל-נאסר לערוץ הספורט הסעודי 'אל ריאדיה'. עם זאת, המקור הבהיר כי טרם הוגשה בקשה רשמית להתאחדות הכדורגל האסיאתית. האחרונה תעקוב מקרוב אחר המצב ותקבל החלטה בהקדם בנוגע לבקשת אל-נאסר - לכשתוגש.
רונאלדו כבר היה בעבר במשחק באיראן, בספטמבר 2023, אז הוא התקבל על ידי נציגי השלטון, שהעניקו לו שטיח ענק. טהרן התמלאה בשלטי חוצות עם ברכות לרונאלדו ואל-נאסר על הגעתם, ואלפי אוהדים הגיעו לשדה התעופה כדי לראות את CR7 בגודל טבעי.