לאחר מפח הנפש של נבחרת פורטוגל ברבע גמר המונדיאל עם ההדחה מול מרוקו, כריסטיאנו רונאלדו החל לעבוד לקראת המשך העונה. CR7, שכרגע לא חתום באף קבוצה, עורר לא מעט תהיות כאשר החל להתאמן במתחם האימונים של קבוצתו לשעבר ריאל מדריד.
בתקשורת ברחבי העולם תהו האם העובדה שהחל להתאמן במתחם האימונים של הבלאנקוס מלמדת על קאמבק אפשרי של הפנומן הפורטוגלי למועדון בו שיחק שמונה עונות עמו זכה ארבע פעמים בליגת האלופות, פעמיים באליפות ספרד, פעמיים בגביע הספרדי ושלוש פעמים באליפות העולם לקבוצות. בנוסף, רונאלדו הוא מלך השערים של הבלאנקוס עם 438 שערים ב-450 הופעות במדי הקבוצה מבירת ספרד.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו במדי ריאל מדריד, חלק מאוהדי אתלטיקו לא רוצים אותו
כריסטיאנו רונאלדו במדי ריאל מדריד, חלק מאוהדי אתלטיקו לא רוצים אותו
כריסטיאנו רונאלדו במדי ריאל מדריד
(צילום: AP)
עם זאת, לפי הדיווח של ESPN רונאלדו ביקש את הרשות של ריאל מדריד להשתמש במתחם האימונים של המועדון על מנת לשוב לכושר, ולא מעבר לכך. כשהתאמן, הפורטוגלי דאג להיות במגרש אחר, הרחק מהקבוצה הראשונה של הבלאנקוס שהתאמנה בנפרד.
היחסים בין שחקן ההתקפה בן ה-37 לבין ריאל מדריד נפגמו מעט עת עזב ב-2018 ליובנטוס, אך עם הזמן השתפרו בהדרגה. בקיץ שעבר דובר על קאמבק אפשרי, אך על פי הדיווחים מאמן ריאל קרלו אנצ'לוטי דחה את האפשרות ורונאלדו חזר בסופו של דבר למנצ'סטר יונייטד – אותה עזב בטריקת דלת לפני כחודש.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל
כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל
כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: רויטרס)
כזכור, כריסטיאנו רונאלדו שוחרר לפני תחילת משחקי גביע העולם ממנצ'סטר יונייטד לאחר סערת הריאיון שהעניק לפירס מורגן, בו ביקר בחריפות את השדים האדומים ואת המאמן אריק טן האח.