אחד החששות הגדולים ביותר של אוהדי מנצ'סטר סיטי התאמת היום (שישי) כאשר המאמן פפ גווארדיולה אישר כי רודרי ייעדר למשך תקופה ארוכה, ולמעשה גמר את העונה.
כזכור, הקשר האחורי של אלופת אנגליה נפצע במהלך ה-2:2 מול ארסנל ביום ראשון האחרון ובקבוצה חששו מקרע ברצועה הצולבת - והתברר שזו אכן הפציעה ממנה סובל רודרי.
1 צפייה בגלריה
רודרי
רודרי
לא ישוב לשחק העונה. רודרי
(צילום: Reuters/Jason Cairnduff)
גווארדיולה, שדיבר היום במסיבת עיתונאים לקראת משחק החוץ מחר של הסיטיזנס נגד ניוקאסל במסגרת המחזור השישי בפרמייר-ליג (14:30), אמר כי רודרי "עבר ניתוח אחרי שסבל מקרע ברצועה הצולבת ויחזור לשחק רק בעונה הבאה. לצערי מדובר בתרחיש הכי גרוע שיכולנו לחשוב עליו, כי אין לנו עוד שחקן כמוהו. כולם ביחד יצטרכו לעשות צעד קדימה כדי להחליף אותו".
בנוגע לכוכב נוסף של הקבוצה, קווין דה בריינה, אמר גווארדיולה: "הוא לא ישחק מחר נגד ניוקאסל, אולי הוא יחזור מעט לפני שנצא לפגרת הנבחרות (בעוד כשבועיים)".
רודרי, 28, נבחר בקיץ לשחקן הטורניר ביורו 2024 לאחר שמילא תפקיד מפתח בזכייה של ספרד. הוא בין המועמדים המובילים לזכייה בכדור הזהב, ופציעתו תהווה מכה קשה לסיטי, המנסה לזכות באליפות החמישית ברציפות.
רק בשבוע שעבר רודרי הצטרף לקו התקיף נגד עומס המשחקים שיוצרת אופ"א, וכשנשאל האם יבוא יום והשחקנים יצטרכו לפתוח בשביתה, ענה: "אני חושב שאנחנו קרובים לזה. זו הדעה הכללית של השחקנים, ואם זה יימשך כך, לא תהיה לנו אפשרות אחרת. אני באמת חושב שזה משהו שמדאיג אותנו. אנחנו החבר'ה שסובלים".