אחרי ארבעה מחזורים בפרמייר-ליג, אפשר לקבוע שמצבה של אברטון לא היה יכול להיות גרוע יותר, כשהיא נועלת את הטבלה עם 0 נקודות (יחד עם סאות'המפטון) ועם מאזן השערים הגרוע ביותר בליגה (מינוס 9), אחרי שספגה לא פחות מ-13 שערי חובה. אבל בכל הנוגע לעתידה הניהולי, הכחולים מגודיסון פארק יכולים לראות אור מסוים בקצה המנהרה.
על פי פרסום ב"סאן" הבריטי, רכישת המועדון על ידי המיליארדר אמריקאי ג'ון טקסטור, הולכת וצוברת תאוצה, כשהוא יצטרך לוותר על חלקו (45 אחוז) בבעלות על קריסטל פאלאס. עוד נטען כי לא אחר מאשר הראפר ג'יי-זי עשוי לקחת חלק בעסקה כמשקיע נוסף. בימים אלה, הבריטי-איראני פרהאד מושירי משמש בעלים יחיד במועדון.
3 צפייה בגלריה
ג''י זי
ג''י זי
תקוה כחולה. ג'יי-זי על הבמות
(צילום: A Mark Metcalfe/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
ג''י זי ביונסה
ג''י זי ביונסה
ג''יי-זי עם בת הזוג, ביונסה
(צילום: Adam Davy/Press Association/Pool/Getty Images)
ג'יי-זי, שמוכר גם כבן זוגה של הזמרת ביונסה, ממעט לייצר מוזיקה בשנים האחרונות, ובמהלכן צבר הון המוערך בכ-2 מיליארד דולר. בין ההשקעות שלו אפשר למצוא סטארט-אפים, פלטפורמות סטרימינג וסוכנות שחקנים ('רוק ניישן ספורטס') שמייצגת שחקנים כמו קווין דה בריינה, ויניסיוס ג'וניור והסנגלי של אברטון, אידריסה גיי.
לפני כעשור הביע ג'יי-זי (שמו האמיתי הוא שון קרטר) עניין ברכישת מניות בארסנל ואף הזדהה כאוהד של הקבוצה הלונדונית. בעבר אף היה בעלים שותף בברוקלין נטס, והיה חלק מהמעבר של המועדון מניו ג'רזי לניו יורק.
3 צפייה בגלריה
 ג'ון טקסטור
 ג'ון טקסטור
יצטרך קודם למכור את חלקו בקריסטל פאלאס. טקטסטור
(צילום: Wagner Meier/Getty Images)
באנגליה טוענים כי האצטדיון החדש שנבנה עבור אברטון על גדות נהר המרסי, שיכיל כ-53 אלף מקומות וצפוי להיחנך בעונת המשחקים הבאה, מהווה גורם משיכה עבור השניים. מדובר בפרויקט שאומנם הקשה כלכלית על המועדון, אבל הוא גם הסיכוי שלה לעתיד טוב כלכלי טוב יותר.