הכוכב האדום בלגרד רשמה אתמול (שבת) ניצחון ליגה רביעי ברציפות, אך זה עדיין לא הספיק כדי לייצר שקט. החבורה של ברק בכר גברה 1:2 על נובי בלגרד, במשחק בו הוליכה 0:2, אך הסתבכה כשספגה שער מצמק, שגרם ללא מעט לחץ אצל האלופה. עומרי גלזר נפצע ונאלץ לרדת מהמגרש בדקה ה-41. בתום המחזור ה-13 בסרביה מדורגת האלופה הסרבית במקום השני (27 נקודות) ופרטיזן בלגרד של ביברס נאתכו מדורגת במקום הראשון (31 נקודות).
בתקשורת הסרבית התעכבו על כך שהכוכב האדום מרבה לספוג - במיוחד במשחקי החוץ - ומתקשה להבקיע. "פעם נוספת, הרשת של הקבוצה זזה, ומצד שני הרשת של היריבה לא זזה מספיק", כתבו ב'sportske'. עוד נכתב כי "בכר חייב להיות מודאג מכך שהכוכב האדום מתקשה לשמור על רשת נקייה במשחקי החוץ" ומכך ש"העולה החדשה גרמה לאלופה להרבה דפיקות לב".
1 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
"הרבה דפיקות לב". ברק בכר
(צילום: REUTERS/Annegret Hilse)
בכר עצמו התייחס לכך שקבוצתו מתקשה להבקיע שערים לאחרונה: "זה פשוט לא ייאמן, זה המשחק השני ברציפות שהיינו צריכים להבקיע הרבה יותר ממה שהצלחנו להבקיע. מצד שני, ספגנו מההזדמנות היחידה אליה הגיעה היריבה. זה לא קל להתאים את עצמך למשחק בליגה הסרבית אחרי התמודדות בליגת האלופות, זה הבדל משמעותי בשביל השחקנים, שנראו טוב ונלחמו על כר הדשא".
עוד הוסיף בכר: "השחקנים הצעירים שיחקו טוב החל מהדקה הראשונה. הם שיחקו כמו בוגרים, ואני מאוד מרוצה מהתצוגה שלהם. הייתה לנו תמיכה נהדרת מהאוהדים, גם אחרי המשחק".
באשר לגלזר, הוא אמור לעבור בדיקות, אך ההערכות הראשונות הן שמדובר במתיחה קלה, שלא תמנע את כשירותו למשחק הקרוב של נבחרת ישראל נגד קוסובו, בעוד שבועיים (ה-12 בנובמבר).