תגיד לנו, למי אנחנו צריכים להאמין? לאחר שורת דיווחים על כך שלאו מסי ופ.ס.ז' סיכמו על הארכת חוזהו, טוען היום (שני) העיתונאי הקטלוני, ג'רארד רומרו, כי אין בכוונתו של "הפרעוש" להישאר בקבוצה מעבר לקיץ הקרוב.
הדיווח הדי מפתיע הוביל לכך שעל-פי התקשורת הקטלונית, ברצלונה תחל לעבוד מיידית על חזרתו למועדון בו גדל וכיכב. מסי הבקיע 8 שערים ובישל 10 נוספים השנה בליגה הצרפתית, בנוסף ל-4 ו-4 בהתאמה בליגת האלופות.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
יישאר בעיר האורות או לא? מסי
(צילום: EPA)
מסי של המונדיאל, בסיומו זכה סוף-סוף עם ארגנטינה בתואר החשוב מכולם, הפך למנהיג ווקאלי יותר מתמיד, שגם נכנס לעימותים מילוליים, ונותן דוגמה לצעירים. מסי הצטיין בגביע העולמי וכבש בו שבעה שערים, כולל צמד בגמר מול צרפת, כדי להוביל את ארגנטינה לזכייה ראשונה בגביע מאז 1986. אחרי דו-קרב פנדלים ו-3:3 בלתי נשכח בתום 120 דקות.
הכוכב הארגנטינאי גם אחראי לשקט היחסי בפ.ס.ז' אחרי הפיצוץ בין ניימאר לאמבאפה - גורם מחבר במקום מפלג - ואת ההתחלה המקצועית הקשה הפך ללמידה ושדרוג.
2 צפייה בגלריה
מסי וניימאר
מסי וניימאר
החברים הטובים עשויים להיפרד. מסי וניימאר
(צילום: רויטרס)
העיתונאי פבריציו רומאנו פרסם בשבוע שעבר שנכון לעכשיו סעודיה לא נמצאת על הפרק מבחינתו, אף על פי שאל-הילאל שוקלת להציע לו 300 מיליון אירו לעונה.